تایید کند شدن گیم با ویندوز 11 توسط مایکروسافت

0
142

مایکروسافت کند شدن گیم با ویندوز 11 را رسما مورد تایید قرار داد و اعلام کرد در حال رفع مشکل است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از bleepingcomputer، این مشکل روی ویندوز ۱۱ نسخه 22H2 رخ داده و عملکرد گیم پایین آمده و یا در برخی از گیم‌ها کاربران با لگ روبرو شده‌اند.

طبق گفته مدیران در ردموند این اختلال درعملکرد احتمالاً به دلیل فعال کردن سهوی برخی برنامه‌ها و بازی‌ها است که ویژگی‌های اشکال زدایی عملکرد GPU را فعال می‌کنند.

این شرکت در Windows Health می‌گوید: «برخی بازی‌ها و برنامه‌ها ممکن است عملکردی کمتر از حد انتظار یا لگ در ویندوز 11، نسخه 22H2 داشته باشند».

مایکروسافت تاکید کرد بازی‌ها و برنامه‌های تحت تأثیر قرار گرفته،  سهواً ویژگی‌ اشکال‌زدایی عملکرد GPU را فعال کرده و نباید توسط کاربر مورد استفاده قرار گیرد.

مشتریانی که تحت تأثیر این مشکل شناخته شده قرار گرفته‌اند ممکن است بتوانند با به‌روزرسانی بازی‌ها و برنامه‌های آسیب‌دیده به آخرین نسخه موجود، آن را حل کنند.

مایکروسافت افزود: اگر مطمئن نیستید چگونه بازی‌ها و برنامه‌هایی را که نصب کرده‌اید به‌روزرسانی کنید، باید با توسعه‌دهنده آن بازی‌ها و برنامه‌ها مشورت کنید، اما اکثر آنها به‌طور خودکار از طریق فروشگاهی که از آن خریداری شده‌اند یا به‌طور مستقیم هنگام باز کردن آن‌ها به‌روزرسانی می‌شوند.

بر اساس آمار رسمی هنوز ۷۱ درصد از کاربران از ویندوز ۱۰ استفاده کرده و تنها ۱۵.۴۴ درصد سیستم خود را مجهز به ویندوز ۱۱ کرده‌اند.

همچنین ویندزو ۷ نیز با ۹.۶۱ درصد از رتبه سوم قرار دارد.

ویندوز ۸.۱ نیز با ۲.۴۵ درصد در رده بعدی قرار دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها