چگونه در شبکه های اجتماعی عکس را به ویدئو تبدیل کنیم؟

0
256
چگونه در شبکه های اجتماعی عکس را به ویدئو تبدیل کنیم؟

ویدئو در حال حاضر پادشاه پلتفرم های آنلاین در دنیاست و انتظار می رود که سهم بیشتری از رسانه های اجتماعی در آینده داشته باشد. بنابراین لازم است که الگوریتم های جست و جو و اولویت دادن به محتویاتی که دارای ویدئو هستند در وب سایت شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. اگر می خواهید آنچه که در اینترنت ارائه می دهید، مورد توجه قرار گیرد، باید بدانید که ایجاد ویدئوهای محتوایی برای موفقیت شما ضروری است. اما ایجاد ویدئو همیشه ساده نیست و می تواند وقت گیر باشد.

ادیتورهای ویدئوی مختلفی وجود دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. با این حال برخی از آنها گران و برخی دیگر طرز کاری پیچیده دارند. اگر بخواهید که تصاویرتان را به ویدئو تبدیل کنید، راهکار برنامه ای زیر می تواند برای شما مفید باشد.

برنامه ImageToVideo

این یک ابزار آنلاین ساده برای استفاده است که می تواند یک ویدئو از عکس ها و تصاویر شما در چند ثانیه ایجاد کند و آن را آماده ارسال به مکان هایی مانند فیس بوک یا توئیتر کند. این پلتفرم رایگان است و برای آن لازم نیست یک حساب کاربری ایجاد کنید. بلکه می توانید در هر مرورگری حتی مرورگرهای گوشی همراه نیز با آن کار کنید و به راحتی در هر مکانی به آن دسترسی داشته باشید. برای تبدیل عکس به ویدئو مراحل زیر را انجام دهید.مراحل تبدیل عکس به ویدئو با سایت ImageToVideo

مراحل تبدیل عکس به ویدئو با سایت ImageToVideo

  • وبسایت ImageToVideo را باز کنید.
  • روی گزینه image to video در سمت چپ صفحه کلیک کنید.
  • تصویر خود را با کلیک روی باکس و انتخاب یک تا 30 عکس از گالری خود را آپلود کنید.
  • تصاویر کوچکی از آنچه انتخاب کرده اید را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید روی آنها را کلیک کنید و آنها را اطراف بکشید، و هر کدام که نمی خواهید را با زدن علامت ضربدر X قرمز حذف کنید.
  • برای ادامه روی علامت پیکان سمت راست کلیک کنید.
  • در این بخش می توانید عناصر دیگری را نیز به ویدئوی خود اضافه کنید. می توانید برای فایلتان یک موسیقی MP3 بگذارید.
  • پس از آپلود کردن موسیقی، روی پس زمینه متن و لوگو اضافه کنید.
  • لوگو را با کلیک بر روی گزینه و آپلود فایل خود اضافه کنید. شما می توانید اندازه و موقعیت لوگو بر روی صفحه را تغییر دهید. با کلیک روی علامت T متن خود را اضافه و ویرایش کنید و مواردی مانند فونت، اندازه، رنگ و سایه ها را تغییر دهید. شما می توانید متن بیشتری را که به صورت جداگانه با کلیک کردن بر روی علامت + (+) زیر متن اول ظاهر می شود اضافه کنید.
  • مرحله ایجاد کردن ویدئو: اکنون می توانید Create را بزنید و ویدئوی خود را بسازید. اجازه دهید که وبسایت زمانی را برای این کار بگذارد. این زمان بستگی به طول و میزان پیچیدگی ویدئوی شما دارد.
  • پس از خاتمه فرایند رندر کردن، ویدئوی خود را با گزینه Download دانلود کرده و یا آن را به صورت آنلاین در صفحه ببینید.

ویژگی های مختلف این برنامه

ImagetoVideo دارای گزینه های دیگری است که می توانید برای ارتقای فیلم هایی که می خواهید استفاده کنید. برخی از این گزینه ها شامل ایجاد کلاژ یا مجموعه تصاویر با حداکثر دو پس زمینه مختلف است. اگر فقط می خواهید یک متن متحرک را نمایش دهید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. چند افکت مختلف نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، از جمله یک افکت آب است که باعث می شود تصویری شبیه به تصویر بازتاب در دریاچه را مشاهده کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها