تبلت آلکاتل، تبلتی خوش قیمت مناسب کودکان

0
1086
تبلت آلکاتل، تبلتی خوش قیمت مناسب کودکان

تبلت آلکاتل، تبلتی خوش قیمت مناسب کودکانکالاسودا – تبلت آلکاتل، یکی از تبلت های جدید این شرکت است که جامعه هدف آن کودکان است و قیمت مناسبی دارد و با بودجه اکثر افراد منطبق است.

این تبلت آلکاتل، 3T 8 نام دارد و آخرین تبلت 8 اینچی با بودجه منطقی این برند است که از یک اسکرین فول اچ دی با یک پردازنده میان رده و 2 گیگابایت رم پشتیبانی می کند و اندورید اوریو روی آن نصب شده است. یرچسب قیمتی آن نیز 150 دلار است که نسبت به دیگر تبلت های موجود در بازار بودجه مناسبی محسوب می شود.

محدودیت زمانی استفاده برای کودکان

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که برای کودکان مناسب است. برای مثال نرم افزار Kids Mode به طور مستقیم در این تبلت وجود دارد که به شما اجازه می دهد برای برنامه هایی که از کنترل والدین خارج بوده و اندرویدی هستند، محدودیت زمان تعیین کنید. باتری این تبلت 4080 میلی امپری است و می تواند هشت ساعت مداوم به استریم های آنلاین از طریق وای فای یا حتی LTE متصل شود.

در همین حال برنامه CloserTV به صورت کابلی و دیگر تلویزیون های ماهواره ای و سرویس های استریم دیگر مانند Hulu، نتفلیکس، آمازون ویدئو را نیز پشتیبانی می کند. آلکاتل 3T 8 به طور انحصاری توسط تی موبایل از تاریخ 12 اکتبر در دسترس خواهد بود.

تبلت آلکاتل، تبلتی خوش قیمت مناسب کودکان

از دیگر مشخصات این تبلت می توان به صفحه نمایش 8 اینچی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و میزبانی از اپلیکیشن های سرگرمی و … اشاره کرد. این تبلت محافظ چشمان شماست و حالت Eye Care منحصر به فرد این تبلت، میزان نور آبی را کاهش می دهد تا از خستگی بصری چشمان شما بکاهد و روشنایی و تناسب بهینه ای از شرایط نوردهی در شب و روز برای کودک شما فراهم می کند تا  با کمترین خستگی چشمی مواجه شود.

مشخصات جانبی تبلت

مشخصات دیگر این تبلت شامل ابعاد 8.2 × 125 × 209.5 میلیمتر و وزن  279 گرم، پردازنده : ARM Cortex-A7 MT8765 Quad Core 1.3GHz و حافظه داخلی 16 گیگابایت، حافظه رم 2 گیگابایت وبه همراه قابلیت نصب کارت حافظه، مجهز به شتاب سنج  و باتری 4080 میلی امپری است. در بخش تبلت ‌های ارزان‌قیمت، مدل ‌های ساخت شرکت آلکاتل، همواره جزو بهترین انتخاب‌ها بوده‌اند. سری  پیکسی ۳ (Pixi 3) نیز تبلت‌ هایی ارزان ‌قیمت و مبتنی بر سیستم‌ عامل اندروید هستند که امکانات و قابلیت‌ های خوبی دارند. این دو تبلت دارای درگاه سیم‌ کارت با قابلیت مکالمه هستند. به علاوه هر دو مدل، به دوربین ‌های اصلی و سلفی با حسگرهای پنج و دو مگاپیکسلی مجهز شده‌اند تا حتی کاربرانی هم که نمی‌خواهند مبلغ زیادی برای خرید تبلت بپردازند، احساس کمبود نکنند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها