بررسی تبلت جدید سامسونگ ؛ Galaxy View 2 سامسونگ از راه می رسد

0
438
بررسی تبلت جدید سامسونگ ؛ Galaxy View 2 سامسونگ از راه می رسد

تبلت Galaxy View 2 سامسونگ یکی از جذاب ترین تبلت های سال جاری است که به زودی روانه بازار فروش می شود. این مدتی پیش به صورت رسمی رونمایی شد و به نظر می توان یکی از برترین تبلت های موجود در بازار معرفی شود. در این بخش قصد داریم به بررسی تبلت جدید سامسونگ بپردازیم.

تبلت جدید سامسونگ صفحه نمایش 17.3 اینچی دارد و برای امور مهندسی و مدیریت پروژه بسیار مناسب است. این تبلت جذاب که هنوز وزن آن به صورت رسمی مشخص نشده ظاهر بسیار خوبی دارد و به نظر حمل و نقل آن به سادگی خواهد بود. این تبلت از نسبت تصویر 16 به 9 بهره می برد و رزولوشن فول اچ دی نیز شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند. تراکم پیکسلی این محصول نیز حدود 126 خواهد بود.

تبلت جدید سامسونگ از اندروید نسخه 9 بهره می برد و حضور پردازنده ی 14 نانومتری اگزینوس 7885 نشان می دهد که سامسونگ قصد استفاده از پردازنده پرچمدار را روی تبلت های این سری از محصولات خود ندارد. این پردازنده در کنار پردازنده گرافیکی مالی جی 71 می تواند برخی نیاز های کاربران را برطرف کند.تبلت Galaxy View 2 سامسونگ یکی از جذاب ترین تبلت های سال جاری است که به زودی روانه بازار فروش می شود

تبلت جدید سامسونگ دارای یک پایه نگهدارنده است

محصول جدید سامسونگ که از یک پایه نگه دارنده بسیار جذاب بهره می برد، از رم سه گیگابایتی بهره می برد و در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی بهره می برد و سامسونگ برای این محصول قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی را تا 512 گیگابایت برای کاربران در نظر گرفته است.

باتری این محصول نیز مطابق انتظار فراتر از تبلت های معمولی است. سامسونگ باتری 12000 میلی آمپری را برای این محصول در نظر گرفته و حضور پورت تایپ سی نیز شرایط بسیار خوبی را برای شارژ کردن این محصول برای کاربران ایجاد می کند.

در مورد دوربین این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است و باید اخبار دیگر از شرکت سامسونگ صبر کنیم و ببینیم سامسونگ در بخش دوربین چه شرایطی را برای کاربران ایجاد می کند.

در مورد قیمت تبلت جدید سامسونگ نیز هنوز اخباری منتشر نشده و باید دید این تبلت با صفحه نمایش بسیار بزرگ با چه قیمتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها