بررسی تخصصی تبلت لنوو Lenovo Tab 4 10 plus ، سیستم عامل قدیمی اما باتری قدرتمند

0
1951
تبلت لنوو

سال 2016 بود که لنوو از تبلت های اندرویدی جدید از سری Tab 4 خود پرده برداشت که با اندروید نوقا عرضه شده بودند. این تبلت ها در سال گذشته ویژگی های ارتقا یافته ای به خود اضافه کردند. برای مثال تبلت لنوو Tab 4  10 سال گذشته در قالب تبلت جدید Tab 4 10 plus عرضه شد که امسال قیمت آن بهینه شده و می تواند یکی از گزینه های خرید مشتریان در سال 2018 باشد. خوشبختانه این تبلت 10.1 اینچی در بازار ایران نیز با قیمت حدودی 4 میلیون موجود است و کاربران می توانند آن را سفارش دهند.

 

طراحی جذاب

این تبلت روی راحتی بیشتر از استایل محصول خود تمرکز می کند. پلاستیک خاکستری و نرم از نظر لمس باعث می شود که در هنگام گرفتن آن در دست حس خوبی به شما دست دهد. به همین منظور شاید نیاز به یک قاب محکم برای آن داشته باشید. همچنین شاید نیاز باشد که از یک کیبورد برای استفاده از این تبلت استفاده کنید. اندازه حاشیه ها خوب است و فضای کافی برای حسگر اثر انگشت در پایین و دوربین در پشت تبلت وجود دارد. در قسمت بالای وب کم، در بخش های کناری تبلت دو پنل نقطه ای برای قرارگیری اسپیکرها تعبیه شده است. این تبلت تنها 1.09 پوند وزن دارد و اگر بخواهیم آن را با آمازون فایر اچ دی 2017 مقایسه کنیم، می توان گفت که این تبلت سبک تر بوده و تبلت آمازون با وزن 1.1 پوندی اندکی ضخیم تر است. همچنین آیپد 9.7 اینچی 2018 اپل نیز با دارا بودن تنها 1.03 پوند سبک تر از دو نوع بالایی است.

تبلت لنوو

عملکردی که می توانست بهتر باشد

این تبلت از پردازنده اسنپدراگون 2 گیگاهرتزی با چیپست MSM8953 به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و کارت گرافیک کوالکام ادرنو 506 بهره می برد. همه این ویژگی ها سبب شده که سرعت بیشتری را نسبت به مدل Tab 4 10 شاهد باشیم. برای مثال باز کردن تب های زیاد گوگل کروم مشکلی در پردازش ایجاد نکرده و موجب هنگ کردن نمی شود. همچنین می توانید ویدئوهای با کیفیت 1080 پیکسل یوتیوب را بدون هیچ مشکلی ببینید. این تبلت در تست های گیکبنچ 4 ، امتیاز 4097 را کسب کرد که بهتر از عملکرد آمازون فایر و اندکی پایین تر از عملکرد آیپد بود که امتیاز 6000 را کسب کرده بود.

سیستم عامل قدیمی اما باتری قدرتمند

اگرچه عبارت Plus که در انتهای نام این تبلت آمده، حاکی از ارتقا یافتگی است، اما سیستم عامل این تبلت همچنان از نوع اندروید نوقا است و به تازگی اندروید اوریو را دریافت کرده است. گفته ها حاکی از آن است که به زودی اندروید پای نیز برای آن ارائه خواهد شد. باتری این تبلت در حالت صفحه نمایش روشن و وای فای روشن تمام وقت، به مدت 13 ساعت و 6 دقیقه دوام می آورد. این میزان مصرف باتری به طور متوسط بیشتر از 9:40 دقیقه تبلت آمازون فایر و 10 ساعت دوام باتری آیپد است.

 

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها