تبلت های جدید لنوو در کنار Smart Display 7 رونمایی شدند

0
286
تبلت های جدید لنوو در کنار Smart Display 7 رونمایی شدند

تبلت های جدید لنوو شامل Yoga Smart Tab و Smart Tab M8 هستند که مطابق انتظار در کنفرانس IFA 2019 رونمایی شدند. این کمپانی در کنار تبلت های جدید خود صفحه نمایش هوشمند 7 اینچی را نیز به صورت رسمی رونمایی کرد.

در نظر داشته باشید که این شرکت اولین بار نیست که در حال راه اندازی یک تب هوشمند است که با تبلت های اندرویدی خود متفاوت است. این شرکت تبلت های Smart Tab P10 و Smart Tab M10 را با صفحه نمایش های 10 اینچی و یکپارچه با دستیار هوشمند الکسا در ابتدای سال رونمایی کرد، این تب ها در بازار فروش خوبی را تجربه کرده اند، از این رو این دو مدل جدید با دستیار صوتی گوگل طراحی شده اند.

لنوو اسمارت تب M8 را باید نسخه پایین تر Tab M10 دانست اما به جای استفاده از دستیار هوشمند الکسا از دستیار گوگل استفاده شده است. Smart Tab M8 از پردازنده MediaTek A22، بلندگوهای استریو دوگانه و صفحه نمایش با رزولوشن اچ دی بهره می برد. این تبلت قیمتی در حدود 149 یورو دارد و در ماه اکتبر وارد بازار فروش خواهد شد.این محصول دارای دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و همچنین لنز 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی است و با اندروید 9 در اختیار کاربران قرار می گیرد. این محصول باتری 5000 میلی آمپری دارد و به نوعی یک خرید مقرون به صرفه و جذاب به شمار می رود.

تبلت های جدید لنوو شامل Yoga Smart Tab و Smart Tab M8 هستند

رونمایی از Lenovo Yoga Smart Tab

از طرفی دیگر Lenovo Yoga Smart Tab محصولی جذاب تر است و طراجی خاص تری دارد. این محصول فاقد صفحه کلید جداشونده و یا قابل لمس است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 10 اینچی با کیفیت فول اچ دی و پایه ی نگه دارنده  signature multi-modal است. این پایه امکان استفاده از دستگاه را در 4 حالت فراهم می کند و به سادگی می توانید به تماشای فیلم بپردازید. این گوشی هوشمند دارای پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 439 است و همچنین برای این تبلت اسپیکرهای دوگانه JBL Hi-Fi داخلی ایجاد شده است. این تبلت هوشمند قیمتی در حدود 299 یورو قیمت دارد و در اواخر این ماه در اروپا به بازار عرضه می شود.

رونمایی از Lenovo Yoga Smart Tab

رونمایی از Smart Display لنوو

لنوو همچنین از Smart Display نیز رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی SD است. این محصول جدید به نسخه های 8 و 10 اینچی می پیوندد که در حال حاضر در بازار موجود هستند و به نوعی طراحی به روز شده است قیمت این محصول نیز حدود 129 یورو اعلام شده است.

تبلت های لنوو در سال های اخیر توانسته اند فروش بسیار خوبی را در این بخش به دست آورند به خصوص این محصولات در رده تبلت های خوش قیمت و میان رده جذابیت های بسیار زیادی را در بازار به وجود آورده اند و توانسته اند مورد تایید کاربران قرار گیرند. حال باید دید محصولات جدید لنوو با استفاده از دستیار صوتی گوگل چه فروشی را به دست خواهند آورد.

رونمایی از Smart Display لنوو

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها