آپدیت نرم افزاری تبلت های پیکسل از طرف گوگل آماده می شود

0
412
آپدیت نرم افزاری تبلت های پیکسل از طرف گوگل آماده می شود

سیستم عامل جدید گوگل کروم که روی تبلت های pixel Slate جا خوش کرده است، اخیرا با مشکلات و لگ هایی مواجه شده که گوگل را وادار به ارائه به روز رسانی برای رفع این باگ ها کرده است.

پست هایی در صفحه باگ های گوگل توسط یکی از مهندسین گوگل وجود دارد که در آن اعتراف کرده که در حال برطرف سازی این باگ هاست. او اقرار کرده که قرار است حافظه های این تبلت ها نیز با مدل های جدید به روز شوند. ورژن مدل پایین پیکسل اسلیت که حافظه سلرون را روی خود دارد، شکایات فراوانی را در خصوص لگ و باگ ها دریافت کرده اند و اکنون به این نتیجه رسیده اند که باید بسته نرم افزاری برای آن ارائه کنند.

مشکل این تبلت ها تار شدن پس زمینه و در بعضی موارد خط افتادن در صفحه بود. این کار باید با افزایش سرعت فریم در ثانیه در عملکرد گوشی و بهبود حافظه اصلاح شود. به نظر می رسد که این مشکل نرم افزاری با ارائه به روزرسانی از جانب گوگل برطرف شود. بعضی از کاربران اظهار کرده اند که کندی و لگ در این تبلت ها نمی تواند به آنها اجازه دهد که از تبلت پیکسل اسلیت خود استفاده کنند. اگر قبلا این تبلت را خریده اید، منتظر دریافت این به روز رسانی نرم افزاری برای برطرف کردن لگ ها باشید. اما اگر قصد خرید یک پیکسل اسلیت به ویژه از نوع تراشه Celeron آن را دارید، می توانید تا دریافت آپدیت نرم افزاری صبر کنید و سپس اقدام به خرید کنید.ویژگی های تبلت Pixel slate

ویژگی های تبلت Pixel slate

تبلت Pixel slate دارای اکثر ویژگی های ipad pro است و با قیمت نزدیک تقریبا مشابه با آیپد پرو، ویژگی هایی دارد که دیگر برندها ندارند و برخی آن را تلفیقی از دو محصول گوگل و اپل می دانند. پیکسل اسلیت به عنوان یک دستگاه که همه جوره می تواند عصای دست کاربر باشد تایپ را برای کاربران تبلت نیز راحت تر کرده است. چرا که کیبوردی دارد که به راحتی به کمک کاربر آمده است. دلیل تفاوت قیمتی 40 دلار در مدل های مختلف نیز دقیقا به دلیل استفاده از کیبورد است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها