تبلت های 2 میلیونی بازار ایران

0
1749
تبلت های 2 میلیونی بازار ایران

در میان انواع تبلت هایی که در بازار ایران به فروش می رسند می توان با داشتن حدود 2 میلیون تومان از چند مدل آن برخوردار شد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، تبلت در بازار ایران به دلیل کاربردهای خاص از سوی برخی از مشتریان خریداری می شود. این سخت افزار در قیمت ها و برندهای مختلف در بازار ایران عرضه می شود اما اگر به دنبال قیمت مناسب تبلت هستید می توانید تا 2 میلیون تومان از سه مدل زیر خریداری کنید.

تبلت لنوو Tab 3 ، 7 Plus از جمله این تبلت هاست که می توانید بخرید. مشخصات اصلی لنوو Tab 3 ، 7 Plus شامل نمایشگر ۷ اینچ، پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، حافظه رم با ظرفیت ۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، اندروید ۶.۰ و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر است. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اینترنت پرسرعت ۴G از ویژگی‌های مثبت دیگر این مدل است که برای ارتباط تلفنی و اتصال به اینترنت کارایی دارد. این تبلت حدودا یک میلیون و 700 هزار تومان در ایران به فروش می رسد.

سامسونگ گلکسی تب A دارای ویژگی هایی چون اندازه نمایشگر ۷ اینچ، پردازنده اسپردتروم SC7731، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، حافظه رم با ظرفیت ۱.۵ گیگابایت، حافظه داخلی ۸ گیگابایت، اندروید ۵.۱ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است. این تبلت با قیمت حدود یک میلیون و 800 هزار تومان در بازار ایران معامله می شود.

نارتب مدل NT821 یک تبلت ایرانی است که از ویژگی هایی مانند اندازه نمایشگر ۸ اینچ، پردازنده مدیاتک MT6737، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، حافظه رم با ظرفیت ۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، اندروید ۷.۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بهره می برد. بدنه این تبلت نیز مانند دیگرمدل‌های مشابه از پلاستیک ساخته شده، در جلو قاب، نمایشگر ۸ اینچی با پنل IPS LCD و کیفیت HD قرار گرفته، در پایین قاب، بلند‌گو و دکه‌های خانه، بازگشت و برنامه‌ها دیده می‌شود و در بالا نیز دوربین سلفی با سنسور ۲ مگاپیکسل جای دارد. این تبلت حدود یک میلیون و 200 هزار تومان در ایران معامله می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها