مشخصات تبلت پرچمدار سامسونگ فاش شد؛ شگفت انگیز و قدرتمند

0
623
مشخصات تبلت پرچمدار سامسونگ فاش شد؛ شگفت انگیز و قدرتمند

آخرین محصولی که کمپانی سامسونگ به عنوان تبلت روانه بازار فروش کرد را باید تبلت Tab S5e دانست. البته اگر در این میان گلکسی ویوو 2 را در نظر نگیریم که صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد، حال اطلاعاتی در گیکبنچ منتشر شده، خبر از یک پرچمدار به احتمال زیاد با نام Tab S5 در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بر اساس اخبار منتشر شده این تبلت جذاب با صفحه نمایش سوپر آمولد عرضه می شود، این محصول شباهت های بسیاری با نسخه  Tab S5e دارد که با صفحه نمایش 10.5 اینچی و همچنین قیمتی در حدود 400 یورو به فروش می رسد.

در این میان سامسونگ قصد دارد برای تبلت جدید خود پردازنده اسنپدراگون 845 را مورد استفاده قرار دهد، این پردازنده 10 نانومتری بدون شک قدرت بسیار بالاتری در مقایسه با نسخه Tab S5e دارد و می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای کاربران در نظر گرفته شود، در نظر داشته باشید تبلت میان رده سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون 670 بهره می برد.

تبلت پرچمدار سامسونگ در دو نسخه عرضه می شود

در گیک بنچ دو شماره مدل وجود دارد و به نظر مدل های SM-T860 و SM-T865 از نسخه های متفاوت تبلت Galaxy Tab S5 خواهند بود.

علاوه بر موارد یاد شده در مورد سخت افزار این محصول خبری منتشر نشده است و به نظر این محصول مانند نسخه Tab S5e با 6 گیگابایت رم و همچنین اندروید 9 در اختیار کاربران قرار می گیرد.تبلت پرچمدار سامسونگ در دو نسخه عرضه می شود

ظاهر متفاوت و همچنین فوق باریک تبلت پرچمدار سامسونگ بدون شک می تواند یکی از جذاب ترین محصولات را در میان تبلت های چند سال اخیر سامسونگ معرفی کند و باید دید سامسونگ چه مشخصات سخت افزاری دیگری را برای تبلت پرچمدار اندرویدی خود در نظر خواهد گرفت.

نظر شما در مورد تبلت های پرچمدار چیست؟ آیا عرضه گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های بسیار بزرگ تاثیر زیادی روی فروش این سری از محصولات هوشمند دارد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها