پلی استیشن تبلیغات تلویزیونی خود را کاهش داد

0
256

 علی رغم بالارفتن تبلیغات تلویزیونی صنعت گیم به رقم 62.7 میلیون دلار در ماه نوامبر، پلی استیشن رقم کمتری را  صرف تبلیغات تلویزیونی کرد.

کاهش هزینه بودجه تبلیغات تلویزیونی پلی استیشن

به گزارش کالاسودا و به نقل از ونچربیت،  معمولا صنعت بازی با نزدیک شدن به کریسمس، هزینه تبلیغات تلویزیونی خود را افزایش می‌دهد. در ماه نوامبر 13 برند مشهور در این زمینه 62.7 میلیون دلار – یعنی 2 میلیون دلار بیشتر از ماه اکتبر و هم زمان با مسابقات NFL و NBA هزینه کردند.

پلی استیشن که بیش از نیمی از هزینه تبلیغات صنعت در این ماه را بر عهده داشت در مقام اول بود و پس از آن ایکس باکس و نینتندو قرار گرفتند.

بودجه پلی استیشن برای تبلیغات

پلی استیشن اگر چه مقام اول را در این آمار دارد، اما این شرکت هزینه کلی خود را در ماه نوامبر کاهش داده و از حدود 37.6 میلیون دلار ماه اکتبر به 34.6 میلیون دلار در ماه نوامبر رساند.

این برند 3300 بار آگهی خود را از ده کانال پخش کرده است و 1.4 میلیارد درگیری با مخاطب بدست آورده است. بودجه پلی استیشن بیشتر حول تبلیغ در شبکه هایی مانند ESPN، فاکس و Adult swim و برنامه‌هایی نظیر NFL، College football و NBA بوده است.

بودجه ایکس باکس و نینتندو

ایکس باکس با هزینه تقریبی 16 میلیون دلار در هشت کانال که 1600 بار پخش شد با 16 میلیون دلار هزینه در جایگاه دوم قرار گرفت و به ایمپرشن 739.5 میلیونی از آگهی های تلویزیونی اش رسید.

نینتندو هم با بودجه 7.3 میلیون دلاری در مقام سوم بود و تبلیغات خود را بیش از 3400 بار پخش کرد. رده چهارم نیز به EA Sports اختصاص داشت که 1.5 میلیون دلار را برای 6 تبلیغ به مدت 200 بار پخش کرد و به ایمپرشن یا درگیری با مخاطب به میزان 125 میلیون نفر رسید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها