تبلیغات ممنوع بادیگارد در فضای مجازی

0
581

تبلیغات در فضای مجازی رنگ و بوی متفاوتی گرفته و همه نوع آگهی را می توان در فضای مجازی پیدا کرد. جدیدترین آگهی جالب در فضای مجازی تبلیغ بادیگارد است.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، وبسایت آگهی دیوار را اگر بالا و پائین کنید به آگهی های جالبی بر می خورید. این روزها جالبترین آگهی در این وبسایت تبلیغ بادیگارد است.

اجاره بادیگارد در دیوار آگهی می شود و افرادی با ارائه شماره تلفن های خود برای بادیگارد شدن اعلام آمادگی می کنند اما حالا پلیس اعلام کرده که این آگهی غیرقانونی است.

در این باره سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران درباره تبلیغات غیر مجاز محافظ شخصیت‌ها در فضای مجازی اعلام کرده که برای چندمین بار اعلام می‌کنم، کسانی که تحت عنوان استخدام محافظ شخصیت‌ها و به اصطلاح «بادیگارد» اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند، فعالیتشان غیر قانونی است.

طبق اعلام رئیس پلیس تهران فقط آگهی دهندگان بادیگارد متخلف نیستند بلکه افرادی هم که نسبت به جذب این محافظ‌های جعلی اقدام می‌کنند هم متخلف هستند.

سردار رحیمی توضیح داده که این افراد برای فعالیت به عنوان بادیگارد و محافظ شخصیت‌ها دارای مجوز قانونی نیستند و از نظر پلیس مجرم شناخته می‌شوند.

پلیس تهران تاکید کرده که قطعا در صورت شناسایی، در چارچوب قانون برخورد‌های لازم با این افراد انجام خواهد شد.

اما در مورد مجوزی که به بادیگاردها داده می شود نیز گفته شده که به شخص و یا شرکتی مجوز تبلیغ محافظ شخصیت داده نشده است.

اگر میخواهید بدانید چه کسانی مجوز بادیگارد شدن دارند لازم است این مطلب را بدانید که فقط شرکت‌های نگهبان محله دارای مجوز فعالیت رسمی دارند که حدود ۱۴۰ شرکت در این حوزه و با هماهنگی کلانتری‌ها در سطح پایتخت مشغول به کار هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها