تحول در ربات‌های کارگر

0
250

کمپانی سافت رباتیکس/ Soft Robotics مبلغ 23 میلیون دلار برای پیشبرد و رفع مشکلات ربات‌های گریپر (جمع آوری کننده) و سورتر (مرتب کننده) سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat ، ربات‌های جمع‌آوری کننده در حال تقابل با محیط پیچیده و اشیاء هستند؛ آن‌ها نه تنها باید اشیاء موردنظرشان را پیدا کرده و آن را به درستی درک کنند، بلکه باید آن اشیا را طوری تنظیم کرده و جمع آوری کنند که آسیب ندیده یا به محیط اطراف خود آسیب نرسانند.

مدیر اجرایی کمپانی Soft Robotics، آقای Carl Vause اعلام کرده است که این تزریق سرمایه که بعد از همکاری Soft Robotics با غول صنعتی FANUC برای ادغام سیستمهای خود با ربات‌ها از طریق یک کنترلر جدید صورت می‌گیرد، رشد سریعی را به وجود خواهد آورد.

وی افزود: “تغییر پذیری، پاشنه آشیل صنعت رباتیک است. ما با ارائه سیستمی که قادر به درک و دستکاری در اندازه، شکل و وزن است، می‌توانیم مشکل تنوع زیاد و تغییرپذیری را در محصولات و فرآیندهای مختلف حل کنیم.”

کمپانی Soft Robotics ربات‌های جمع‌آوری کننده خود را به عنوان “کلاس جدید” توصیف می‌کند. محصول mGrip آن با تنظیمات متعدد و گزینه‌های فاصله‌ای و دقت “زیر میلی متر” یکی از شگفتی‌ها است. SuperPick این شرکت یک راه حل رباتیک شامل یک سیستم دید و موتور هوش مصنوعی است که معیارهای واقعی را گزارش می‌کند، قابلیت‌هایی را که شامل هندلینگ، دسترسی به اپراتور از راه دور، ردیابی اشیاء، تجزیه و تحلیل کیفیت است را درک کرده و بسیار دقیق است.

کلیه تجهیزات Soft Robotics برای به روز رسانی شامل واحد کنترل و نرم افزاری  هستند که کنترل پارامترهایی از جمله نیرو، فاصله محرک و… را فراهم می‌کند. این کنترلر می‌تواند در کل تا هشت پروفایل را ذخیره کند.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، بازار روباتیک در حال پیشرفت است و به اوج خود نزدیک می‌شود. تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که تا سال 2023 ارزش این بازار به 5.186 میلیارد دلار برسد زیرا کارهایی مانند جابه جایی، بسته بندی، حمل و نقل و پالت سازی به طور فزاینده‌ای به سمت اتوماتیک شدن پیش می‌روند. یک بررسی جدید که توسط EyeForTransport منتشر شده است، این موضوع را تصدیق کرده و رشد این بازار را نشان می‌دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها