تخلفات ایرانسل شکایت اصلی توئیتری ها

0
259
تخلفات ایرانسل شکایت اصلی توئیتری ها

کاربران توئیتر تا کنون با اطلاع رسانی درخصوص تخلفات ایرانسل مسئولان را به پاسخگویی وادار کرده اند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، ایرانسل در خصوص تمدید خودکار بسته های اینترنت و توزیع پیامک تبلیغاتی از طریق پیامک های مواقع بحران تخلفاتی مرتکب شده که کاربران توئیتر آن ها را با مسئولان در میان گذاشتند.

چندی پیش، تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی در توییتر با موضوع “سوءاستفاده‌ ایرانسل به سرویس مواقع بحران اعتراض کردند و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اعتراض کاربران در خصوص سوء استفاده ایرانسل از این امکان در توییتر نوشت: شواهد ارائه شده روشن و تخلف آشکار است. هم برخورد می‌کنیم و هم متوقف.

پس از این پاسخ آذری جهرمی، ایرانسل با انتشار پستی از پیگیری این موضوع و برخورد قاطع با شرکت متخلف خبر داد و نوشت: پیرو پیگیری‌های انجام‌شده مشخص شد پیام مذکور را یکی از ارائه‌کنندگان «خدمات محتوای پیامکی» دارای مجوز ارسال کرده که با اپراتورهای تلفن‌همراه برای ارسال پیام انبوه قرارداد دارند.

ایرانسل ضمن عذرخواهی از مشترکان دریافت‌کننده این پیام اعلام می‌کند با شرکت متخلف قاطعانه برخورد خواهد کرد. ایرانسل همواره درکنار مشترکانش سعی کرده خدمات دیجیتال خود را با هدف تجربه‌ی زندگی بهتر ارائه دهد. همچنین، این شرکت از مشترکان پیگیر این تخلف بسیار سپاسگزار است.

اما پیش از این نیز یعقوب کریمی، فعال فضای مجازی در توئیتی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: «آقای جهرمی قبلا در مورد تخلفات بزرگ ایرانسل توئیت زدم و با عنایت شما و دوستان وزارت ارتباطات پیگیری شد، امروز قصد خرید بسته اینترنت یک‌ماهه داشتم که با این قضیه مواجه شدم. تمام بسته‌های شبانه روزی پیوست تمدید خودکار دارد. این چه وضع از مشتری مداریست. این حق الناس است.»

پس از این توییت، سجاد بنابی، عضو هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به این توئیت نوشت: «سلام. ان‌شاءاللّه پیگیری می‌کنیم و نتیجه رو اعلام می‌کنیم خدمت‌تون.»

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها