ترامپ از لیموزین جدید خود در تابستان رونمایی می کند

0
1434

کالاسودا_دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در تابستان پیش رو از جدیدترین لیموزین خود رونمایی خواهد کرد. لیمیوزینی که احتمالا بالغ بر ۱.۵ میلیون دلار قیمت دارد.

بسیاری از ما می دانیم که دونالد ترامپ پیش از ورود به عرصه سیاست یک بیزینس من بوده است. بنابراین خرید خودرویی مثل لیموزین از سوی او چندان دور از ذهن نیست.

است بدانید رئیس شرکت کادیلاک دراین باره می گوید: ما وظیفه خود را انجام دادیم و خودرو به مشتری تحویل شده است. از سوی دیگر سخنگوی سرویس امنیتی آمریکا نیز این خبر را تایید کرد و افزود: فرایند ساخت و به کارگیری نسل آتی لیموزین های ریاست جمهوری طبق برنامه پیش می رود. عموم مردم در اواخر تابستان می توانند این خودرو را ببینند.

اما سوال بسیاری از علاقه مندان به این خبر این است که قرار است لیموزین جذاب ترامپ دقیقا در چه تاریخی رونمایی شود . بر اساس گزارش ها،نسخه نهایی لیموزین ۱.۵ میلیون دلاری دونالد ترامپ تا اواخر تابستان رونمایی می شود.

از مهم ترین امکانات این خودرو می توان به  بدنه خارجی ضد گلوله و ذخیره اکسیژن اشاره کرد.جالب است بدانید که لیموزین مخصوص ترامپ Beast نامیده می شود.اگر در خصص ابعاد این خودرو سوال دارید، بد نیست بدانید که  طول این خودروی صندوق دار از ۲ اتومبیل اسپرت بیشتر است اما ویژگی های دیگر آن  هنوز به طور کامل مشخص نیست. این خودرو بخشی از ناوگان لیموزینی به ارزش ۱۵.۸ میلیون دلار خواهد بود و یکی از امن ترین خودروهای  جهان به شمار می آید.

اکنون که در مورد ضد گلوله بودن خودرو صحبت کردیم به این موضوع نیز اشاره می کنیم که ضخامت درهای این خودرو ۸ اینچ است. این خودرو مجهز به بدنه خارجی ضدگلوله و ذخیره اکسیژن برای حملات شیمیایی است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید