ترامپ عملکرد گوگل مقابل کروناویروس را تحسین کرد

0
145

رئیس جمهور آمریکا هنگامی که در مواجهه با بیماری کرونا قرار گرفت، از گوگل کمک خواست و برای کسب اطلاعات از این وبسایت کمک خواست. او بیان کرد که گوگل پیشرفت‌های چشمگیری در این قضیه داشته است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Mashable، ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی بعدازظهر دیروز به مردم آمریکا در خصوص موتور جستجوی مورد علاقه‌اش یعنی گوگل در نجات انسان‌ها گفت و به طور خاص تاکید کرد که گوگل در حال ایجاد یک وبسایت است که به افراد مشکوک کمک می‌کند تا تشخیص دهند که آیا به تست کرونا ویروس احتیاج دارند و برای انجام این کار باید به کجا مراجعه کنند.

به عبارت دیگر، برنامه همه گیر ترامپ برای مردم این است که نشانه‌های بیماری‌شان را گوگل کنند.

ترامپ به خبرنگاران جمع شده در کاخ سفید گفت:  “من می‌خواهم از گوگل تشکر کنم. گوگل به ما در توسعه وبسایتی کمک می‌کند که برخلاف وبسایت‌های گذشته بسیار سریع مشخص می‌کند که آیا نیاز به انجام تست کرونا دارید یا خیر و نزدیک‌ترین مرکز برای انجام این کار کجاست.”

رئیس جمهور امریکا ادامه داد: گوگل دارای 1700 مهندس است که هم اکنون در این زمینه کار می‌کنند و این شرکت پیشرفت فوق العاده‌ای داشته است.

شرکت آلفابت نیز بیانیه داد که در حال ایجاد ابزاری برای کمک به افراد مشکوک به کووید-19 است. فعلا در مراحل اولیه توسعه هستیم و برنامه ریزی اولیه تست این موضوع در Bay Area در حال آماده شدن است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها