ترجمه مکالمات را به کیبورد Swiftkey بسپارید

0
789
ترجمه مکالمات را به کیبورد Swiftkey بسپارید

ترجمه مکالمات را به کیبورد Swiftkey بسپاریدکالاسودا – کیبورد Swiftley اندروید اکنون از قابلیت ترجمه دو طرفه پشتیبانی می کند. صفحه کلیدهای شخص ثالث زیادی برای پلتفرم اندروید در لیست دانلودهای کاربران وجود دارد.

اما یکی از کیبوردهای مجازی، کیبورد شرکت مایکروسافت به نام Swiftkey است که در سال 2016 عرضه شده است. اکنون یک به روز رسانی جدید برای این کیبورد منتشر شده که پشتیبانی از ترجمه دو طرفه توسط Microsoft Translator را فراهم می کند.

این کیبورد اکنون امکان ترجمه دو طرفه از طریق خود صفحه کلید را فراهم می آورد. این سبب می شود که مردم برای ارسال پیام ها به چندین زبان ساده و بدون نیاز به کپی کردن چندین باره بتوانند آن را ترجمه کنند.  همچنین کاربران می توانند مسیج های خود را به زبان های مختلف نوشته و ذخیره کنند و در هنگام لزوم آن را سریعا ارسال نمایند. یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد پیام رسان اسکایپ، قابلیت ترجمه متنی و صوتی مبتنی بر خط مکالمات دو طرف است. حال مایکروسافت این قابلیت را به کیبورد SwiftKey اندروید اضافه کرده است.

این ویژگی توسط مترجم مایکروسافت یا Microsoft Translator طراحی شده است که به عنوان یک برنامه مستقل در دسترس است. این ویژگی در کیبورد Swiftkey آن را به عنوان جایگزینی برای ترجمه گوگل یا Google Translate معرفی خواهد کرد. این حرکت را می توان یک فشار تبلیغاتی برای بیش از 300 میلیون کاربری دانست که پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت اقدام به نصب ان خواهند کرد.

 

چگونه این ویژگی را فعال کنم؟

این ویژگی جدید در نوار ابزار جدیدی قرار می گیرد که به کاربران اجازه می دهد تا صفحه کلید خود را سفارشی کنند. می توان این ویژگی را با ضربه زدن بر روی نماد + در گوشه سمت چپ اضافه کرد. هنگامی که این ویژگی فعال می شود، کاربران قادر خواهند بود زبان ورودی و خروجی را تغییر دهند. این ویژگی از بیش از 60 زبان پشتیبانی می کند و پس از آن به راحتی با زدن یک ضربه می تواند به زبان دوم تغییر یابد.

 طرز کار این ویژگی بدین صورت است که در ابتدای چت زبان خود و طرف مقابل را مشخص کرده و پس از آن هر جمله‌ای که بنویسید به سرعت به زبان طرف مقابل ترجمه و ارسال می ‌شود. در سوی دیگر پیام های دریافتی نیز بعد از آن به زبان شما تحویل داده خواهد شد. این شرکت تاکنون تائید نکرده است که این ویژگی قرار است برای سیستم عامل iOS نیز ارائه شود یا خیر.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها