ترفندی جذاب برای واتس آپ به منظور مدیریت حافظه داخلی گوشی های موبایل

0
198
ترفندی جذاب برای واتس آپ به منظور مدیریت حافظه داخلی گوشی های موبایل

نرم افزار های شبکه های اجتماعی به طور کلی حافظه بسیار زیادی از گوشی هوشمند را اشغال می کنند، این نرم افزار ها به تنهایی باعث کاهش فضای خالی گوشی هوشمند نمی شوند و تصاویر و فایل های ارسالی باعث این موضوع می شود، در این بخش قصد داریم به بررسی ترفندی جذاب برای واتس آپ به منظور مدیریت حافظه داخلی گوشی های موبایل بپردازیم.

نرم افزار واتس آپ به شما اجازه می دهد که بتوانید به سادگی به مدیریت فایل های موجود در نرم افزار شبکه اجتماعی خود بپردازید. این قابلیت برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید به مدیریت فایل های خود بپردازید. به این منظور باید مراحل زیر را طی کنید.

مدیریت حافظه داخلی برای گوشی های اندروید و iOS در نرم افزار واتس آپ

برای اینکه متوجه شوید کدام از دوستان شما در واتس آپ حجم زیادی را به واسطه پیام های خود دریافت کرده اند، باید وارد بخش تنظیمات شده و گزینه Data and Storage usage را انتخاب کنید. در این بخش امکانات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد.

در این بخش گزینه های مختلفی مشاهده می شود که بر اساس نیاز خود می توانید آن ها را شخصی سازی کنید، با این وجود پس از ورود به این بخش گزینه Storage usage را انتخاب کنید. با انتخاب این بخش تمام افرادی که با آن ها چت کرده اید را مشاهده می کنید و حجمی که از چت ها و ارسال داده های شما از گوشی موبایلتان را اشغال کرده است. در این بخش می توانید نام افرادی که به داده های آن ها نیاز ندارید پیدا کرده و آن ها را حذف کنید، این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی سرعت  گوشی هوشمند شما و مدیریت حافظه داخلیتان دارد.

نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا داده های بسیار زیاد در نرم افزار های شبکه های اجتماعی برا شما نیز مشکلاتی ایجاد کرده و باعث پرشدن فضای حافظه داخلی گوشی موبایل شما می شود؟ برای این موضوع چه فعالیت هایی انجام می دهید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها