آشنایی با نرم افزار SMS Backup & Restore

0
484
آشنایی با نرم افزار SMS Backup & Restore

کالاسودا- نرم افزار SMS Backup & Restore مخصوص سیستم عامل اندروید است که برای پشتیبان گیری پیام های کوتاه و بازگرداندن آن ها استفاده می شود . با استفاده از نرم افزار SMS Backup & Restore میتوانید از تمام اس ام اس های خود نسخه پشتیبانی تهیه کنید تا در زمان لزوم آنها را به صورت کامل و بدون نقص فقط با زدن یک دکمه بازگردانید. نکته جالب این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی است.
نرم افزار های زیادی برای بازیابی اطلاعات گوشی های هوشمند اندروید وجود دارد . این نرم افزارها هیچ گاه در کنار اپلیکیشن هایی که به صورت روزانه استفاده می شوند محبوبیت ندارند اما کارایی این اپلیکیشن ها زمانی مشخص می شود که اطلاعات کاربران از بین رفته و یا نیاز به انتقال برخی اطلاعات به گوشی دیگر است . گاهی اوقات این پیام ها به اندازه ایی اهمیت دارد که برخی از کاربران تصور می کنند که همواره باید تلفن قدیمی خود را به همراه داشته باشتد . نرم افزار SMS Backup & Restore یکی از محبوب ترین نرم افزار ها برای پشتیان گیری و بازگرداندن پیام های کوتاه است . این نرم افزار را می توان مطمئن ترین اپلیکیشن برای بازگرداندن پیام های حذف شده دانست.
لینک دانلود نرم افزار SMS Backup & Restore برای سیستم عامل اندروید
نرم افزار  SMS Backup & Restore  ویژگی های جالبی دیگری نیز دارد این قابلیت ها عبارت است از:
بازگرداندن Backup تهیه شده (Restore)
تهیه Backup خودکار طبق برنامه زمانی از پیش تعیین شده
ساخت Backup با فرمت XML روی کارت حافظه با امکان نمایش فایل در کامپیوتر
تهیه Backup از گفتگوی مورد نظر
ارسال فایلهای Backup از طریق E-Mail
عدم پشتیبانی از MMS
اختصاص پوشه دلخواه برای ذخیره فایلهای Backup
حذف SMS ها
حذف فایلهای Backup
افزودن Backup از SMS های جدید به فایل Backup موجود
 
البته قابل ذکر است که فایل پشتیبان گرفته تنها قابل استفاده برای سیستم های اندروید 4.3 به بالا است و برای سیستم عامل IOSقابل استفاده و یا انتقال نیست .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها