اموجی های جدید اپل با به روز رسانی IOS11.1 از راه رسیدند

0
437
اموجی های جدید اپل با ios11 از راه رسیدند

اموجی های جدید اپل با ios11 از راه رسیدند کالاسودا- شرکت اپل روز گذشته بعد از چند نسخه آزمایشی  به روز رسانی IOS11.1  را در اختیار عموم کاربران قرار داد.این به روز رسانی در اختیار تمام کاربرانی که IOS11  را دریافت کرده اند قرار گرفته است
به روز رسانی نسخه 11 شرکت اپل در حدود دو ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفت و بعد از آن به وسیله به روز رسانی های جزیی امکانات و قابلیت هایی را در اختیار کاربران قرار داد در کنار این امکانات سعی به ترمیم اشکالات به روز رسانی نسخه 11 خود پرداخت که البته تعداد این مشکلات و نواقص کم نبود .
برای دریافت این به روز رسانی کافی است به قسمت تنظیمات -> عمومی -> نرم افزار رفته و شروع به دانلود این به روز رسانی کرد .
بیشترین نکته ایی که از امکانات جدید iOS 11.1 مورد توجه قرار گرفته است تعداد زیادی اموجی جدید است که برخی از آن ها عبارت است از مانند چهره دیوانه، شیرینی ، چوب براق، دایناسور ، خون آشام ، صورت، شستن صورت، ژست عاشقانه ، مغز، روسری، گورخر، زرافه، ، چوبه دار و …
همچنین در یرخی از اموجی ها از جمله زنبور ، حلزون و … تغیراتی ایجاد شده است . این طرح ها دقیق تر و جدید تر به نظر می رسند.
از طرفی دیگر برخی مشکلات مربوط به گالری و کتاب خانه تصاویر نیز که بیشتر شامل ذخیره شدن تصاویر به صورت تار بود برطرف شده است . این مشکل کاربران بسیاری را با مشکل مواجه کرده بود نیز به نظر به طور کامل برطرف شذه است .
در نهایت قابلیت VoiceOver نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است . این قابلیت دسترسی های بیشتری به برخی نرم افزارها و فایل های pdf  در به روز رسانی iOS 11.1 داشته است .
در نهایتدر مورد  این به روز رسانی می توان گفت بیشترین علاقه کاربران برای دسترسی سریعتر برای به روز رسانی iOS 11.1 استفاده از اموجی هایی است که می توان گفت قسمتی از مطالب و نوشته های همه ی کاربران را شامل می شود.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها