دانلود ویدئو های یوتیوب از طریق گوشی های آیفون

0
407

دریافت ویدئو های یوتیوب کالاسودا – وب سایت savefrom.net را می توان بهترین روش برای دریافت ویدئو های یوتیوب از طریق سیستم عامل IOS و یا مایکروسافت ویندوز دانست . این وب سایت قابلیت دانلود فیلم ها را با کیفیت های مختلف به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.
روز های گذشته در مورد نحوه دانلود ویدئو های یوتیوب برای سیستم عامل اندروید و معرفی نرم افزار TubeMate پرداختیم اما برای دانلود ویدئو ها به وسیله سیستم عامل IOS و یا برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز نرم افزار خاصی وجود ندارد اما روش های جالب و آسانی برای دریافت ویدئو های یوتیوب وجود دارد .حال به بررسی روش دریافت ویدئو می پردازیم:
برای سیستم عامل IOS نیاز است که به وب سایت یوتیوب مراجعه کرده و ویدئو مورد نیاز خود را جستجو کنیم در نهایت برای دریافت آن لینک ویدئو را کپی کرده و به وب سایت savefrom.net وارد می شویم و لینک خود را در آن وارد کنیم حال یک قسمتی بعد از چند لحظه ظاهر می شود که می توان ویدئو با کیفیت های مختلف را دریافت کرد نکته مهم در سیستم عامل IOSاین است که برای استفاده از این قابلیت باید از نرم افزار های فایل مستر یا داکیومنت استفاده کرد که قابلیت ذخیره سازی فایل ها یا ویدئو ها را دارند . به این طریق می توان به ویدئو های مورد نیاز خود در سیستم عامل IOS دسترسی پیدا کرد .
در کامپیوتر های خانگی و .. که معمولا کاربران از نرم افزار سایفون برای عبور از فیلترینگ استفاده میکنند نیز این مشکل وجود دارد و کاربران نمی توانند ویدئو مورد نیاز خود را به وسیله دانلود منیجر دریافت کنند . برای این موضوع نیز می توان بعد از پیدا کردن ویدئو مورد نیاز به همان وب سایت savefrom.net رفته و لینک خود را در آن قرار دهیم تا امکان دریافت ویدئو را با کیفیت های مختلف ایجاد شود .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها