نتایج به روز رسانی جدید تلگرام نسخه 4.5

0
436
نتایج به روز رسانی جدید تلگرام نسخه 4.5

نتایج به روز رسانی جدید تلگرام نسخه 4.5کالاسودا- به روز رسانی جدید تلگرام از امروز برای بسیاری از دستگاه های هوشمند قابل دسترس است و به نظر مطابق به روز رسانی های گذشته تا روز آینده تمام دستگاه هایی که قابلیت دریافت این به روز رسانی را دارند می توانند از طریق استور های رسمی سیستم عامل گوشی هوشمند خود این به روزرسانی را دریافت کنند .
نرم افزار تلگرام که پرطرفدار ترین اپلیکیشن شبکه های اجتماعی محسوب می شود تقریبا هر ماه یک به روز رسانی جدیدخود را عرضه می کند و با انتشار آن قابلیت های جالب  و پر کاربردی را برای کاربران عرضه می کند
امکاناتی که نسخه 4.5 تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد به شرح زیر است:
جستجوی سریعتر و کامل تر:
در قسمت جستجو می توان تمام کانال های عمومی و ربات های پر بازدید را جستجو کرد . کانال های پر بازدید و پرطرفدار در ابتدا نتایج جستجو قرار می گیرند.
ارسال تصاویر یا ویدئو به صورت یک مجموعه:
برای ارسال مجموعه ای از تصاویر و ویدئو ها میتوان آن ها را به صورت آلبوم ارسال کرد این قابلیت علاوه بر کنار هم قرار گرفتن تصاویر این امکان را به کاربران می دهد که نحوه ارسال تصاویر بر طبق خواسته آن ها و به صورت مرتب ارسال شود.
اضافه شدن قسمت  پیام‌های ذخیره شده
در این قسمت می توان پیام های مورد علاقه خود را ذخیره کرد و سپس از طریق لیست گفتگوها و صفحه تنظیمات، به آنها دسترسی داشته باشید.
پیام‌های سنجاق شده(پین شده) در کانال  امکان
مدیریان کانال ها می توانند با استفاده از این قابلیت اطلاعیه های مهم و پیام ها را برای بازدید و جلب توجه مخاطبان ، پیامها را به بالای صفحه پیوست کنند.
همچنین این نسخه از گوشی آیفونx  به صورت کامل پشتیبانی می کند .
به نظر می رسد تلگرام برای اینکه پر طرفدار ترین نرم افزار پیام رسان در جهان قرار بگیرد قصد دارد با به روز رسانی های مکرر و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد.
 
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها