ترموستات هوشمند nest کارآمدتر و به صرفه تر از سیستم های پیشین

0
767
ترموستات هوشمند nest کارآمدتر و به صرفه تر از سیستم های پیشین|کالاسودا

ترموستات هوشمند nest کارآمدتر و به صرفه تر از سیستم های پیشین|کالاسوداکالاسودا_شرکت مشهور سیستم های خانگی دمای هوشمند nest  با ارائه جدیدترین محصول خود کارایی ، کیفیت و قیمت مناسب را یک جا به کاربران هدیه داد .

در بسیاری از موارد کارشضناسان دنیای فناوری معتقدند وقتی سیستمی جدید و مشابه با سیستم های پیشین یک شرکت ارائه می شود ، اگر تفاوت قیمتش با نسخه های گذشته چندان اشکار نباشد، نمی توان انتظار داشت فروش این محصول نیز بالاتر از حد انتظار باشد.

اتفاقی که این بار در شرکت تولید کننده ترموستات هوشمند nest  واکنشی مثبت رقم زده و باعث شده این شرکت محصولات ۲۵۰ دلاری خود را با قیمتی بالاتر ، اما محبوبیت و کارایی قابل توجه تر به فروش برساند.

این شرکت با ارائه ترموستات هوشمند ۲۵۰ دلاری، یک ترموستات جدید  و شکستن قیمت ۸۰ دلار نه تنها بازار فروش خود را تکان داده، بلکه خریداران را ترغیب کرده برای برخورداری از مزایای جدید دست به کار شوند .

اما چرا یک سیستم ۲۵۰ دلاری مقرون به صرفه تر از نمونه مشابه ۸۰ دلاری است و اساس چرا کاربران باید تشویق شوند این نمونه را خریداری کنند ؟

ترموستات هوشمند nest کارآمدتر و به صرفه تر از سیستم های پیشین|کالاسوداشاید یکی از بزرگ ترین مزیت های این محصول نسبت به موارد مشابه، سازگاری با هر شرایط اقلیمی و اب و هوایی باشد . این محصول قادر است از زیرزمین تا اتاق های خواب را در دمایی متعادل و یا کیفیت قرار دهد و با قدرت هر چه تمام تر پرچمدار نمونه محصولات مشابه موجود در بازار تلقی شود . .

Thermostat Nest  یک صفحه نمایش تمام رنگی دارد و از ویژگی جدید  Farsight بهره می برد . این ویژگی به کاربران  زمان، هوا و یا درجه حرارت سراسر اتاق  را نشان می دهد . این درحالی است که نمونه های پیشین تنها یک نمایشگر  ماتریس دارند که تنها دمای داخلی را نشان می دهد.

Nest Thermostat با ۹۵ درصد  از خانه ها سازگاری دارد  . در حالی که نمونه های پیشین مثل Nest Thermostat E با ۸۵ درصد از خانه ها انطباق پذیری دارد .

 Thermostat Nest سری جدید یک روکش فلزی دارد که به  رنگ های مختلف در می آید. ترموستات سری گذشته  یک حلقه پلاستیکی دارد و تنها به رنگ سفید تغییر می کند.

هر دو نسخه جدید و قدیمی با دستیار های الکسا و دستیار گوگل کار می کنند (هنوز هیچ پشتیبانی HomeKit برای این محصولات در دسترس نیست)

بنابراین اطلاعات اگر قرار باشد یک نسخه کارامدتر و البته صرفه جو تر برای استفاده بلند مدت انتخاب کنید، گزینه مورد نظر شما کدامیک است ؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها