تست کامپیوتر دسکتاپ هوآوی از نظر کیفیت پخش ویدئوی 4K

0
5500

روز گذشته، BiliBili ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد چگونه کامپیوتر دسکتاپ هوآوی مورد آزمایش قرار گرفته است. در این تست به ارزیابی پخش ویدئو، پخش 4K و سایر قابلیت‌ها دیگر پرداخته شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina؛ در اوایل سپتامبر سال گذشته در کنفرانس Full Connect Conference، هواوی مادربرد رومیزی Kunpeng 920 را رونمایی کرد که با حافظه اصلی، هارد دیسک‌ها، کارت‌های شبکه و سایر دستگاه‌های سخت افزاری سازگار است.

در همان زمان، مشخص شد که کامپوننت PC از پردازنده‌های چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای ARM و رم 64 گیگابایتی DDR4-2400 پشتیبانی می‌کند. به علاوه دارای پورت‌های SATA 3.0، اسلات‌های PCIe 3.0، درگاه USB 3.0، درگاه‌های USB 2.0 یک Gigabit Ethernet و غیره است.

براساس گزارش‌ها، هواوی این رایانه رومیزی را با قیمت 7500 یوان (1061 دلار) راه اندازی می‌کند. سی پی یو این مدل Kunpeng 920 2249K بوده که مستقیماً به مادربرد لحیم می‌شود. و دارای یک حافظه DDR4 16 گیگابایتی و SSD 256 گیگابایتی است. مادربرد دارای چهار اسلات حافظه است، از 64 گیگابایت حافظه DDR4 پشتیبانی می‌کند، همچنین به اسلات کارت گرافیک PCIe 4.0 نیز مجهز است.

تست‌های کامیپوتر دسکتاپ هوآوی

نمره‌ی تست Blender BWM؛ به میزان 11 دقیقه و 47 ثانیه بود. هنگام پخش ویدیو هیچ تاخیری نداشت و پخش ویدئوی 4K روی پلتفرم استریم راحت بود. اما هنگام پخش ویدئوی محلی 4K تأخیر داشت.

همچنین در بخش نظرات در زیر این ویدیو، یک کاربری که خود را توسعه دهنده Kunpeng معرفی کرد گفت که CPU دستگاه اصلی Kunpeng 920 نیست. وی افزود که این یک نسخه Lite از CPU است. پیش از این، کامپیوتر رومیزی هواوی در بانک اطلاعاتی 3DMark ظاهر شده بود. سی پی یو آن Ryzen APU Renoir از AMD بود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها