تسهیلات ویژه برای کارکنان مخابرات

0
366
تسهیلات ویژه برای کارکنان مخابرات

کارکنان مخابرات ایران تسهیلات ویژه ای از سوی مسئولان دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، شرکت مخابرات ایران در سال جدید اقداماتی به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای کارکنان خود انجام می دهد.

در همین رابطه، سهام ترجیحی آن دسته از کارکنانی که در افزایش سرمایه از حق تقدم استفاده نکرده بودند آزادسازی شد.

به دنبال اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر آزادسازی سهام ترجیحی آن دسته از کارکنانی که در افزایش سرمایه از حق تقدم استفاده نکرده بودند، اکنون سهام ترجیحی هزار و ۱۲۹نفر از آنان (مخابرات مناطق کشور و شرکت ارتباطات سیار) که نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت و ارایه کد رهگیری اقدام کرده بودند، انجام شد.

بر اساس این اعلام، واجدین شرایط فوق الذکر می توانند برای دریافت گواهینامه های سهام خود به نشانی هایی که قبلا در خبر “آزادسازی سهام ترجیحی دو هزار و ۶۹۱ نفر از کارکنان انجام شد” به نشانی www.tci.ir اعلام شده بود مراجعه کنند.

همچنین این خبر می افزاید: سهام ترجیحی ۱۴هزار و ۵۹۷ نفر از کارکنانی که از حق تقدم استفاده کرده و در سامانه سجام ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند نیز طی روزهای آتی، آزادسازی سهام آنان انجام خواهد شد.

از سویی دیگر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در راستای تکریم و ارزش نهادن به زحمات کارگزاران روستایی خبر از امضای قرارداد دائم با آنان داد.

سید مجید صدری با اشاره به زحمات کارگزاران مخابرات روستایی در سراسر کشور که همواره موردتوجه مدیریت شرکت مخابرات ایران بوده است، تاکید کرد: در راستای ارج نهادن به این تلاش‌ها و کاهش دغدغه‌های این عزیزان، قرارداد دائم تا زمان بازنشستگی با کارگزاران به امضاء می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین اضافه کرد: در تهیه این قرارداد تلاش شده تا با توجه به‌صرفه و صلاح کارگزاران و با رعایت قانون کار و آیین‌نامه استخدامی شرکت، موارد درخواست شده کارگزاران نیز تا جای ممکن در آن لحاظ شود.

صدری، با تشریح محدودیت‌ها در منابع مالی شرکت و لزوم سرمایه‌گذاری در توسعه بخش‌های مخابراتی در سطوح مختلف، افزود: علی‌رغم تمام هزینه‌ها با توجه به ارزش و اعتبار سرمایه انسانی کارگزاران روستایی برای شرکت مخابرات ایران، قرارداد دائم با کارگزاران تهیه‌ و تنظیم شده که افزایش پرداختی‌های سال ۱۳۹۸ پس از امضای قرارداد توسط کارگزاران و تصویب شورای عالی کار به این کارکنان تعلق خواهد گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها