تشخیص سرطان با آیفون؟

0
505
تشخیص سرطان با آیفون؟|کالاسودا

تشخیص سرطان با آیفون؟|کالاسوداکالاسودا – پزشکان یک مرکز پزشکی اعلام کرده اند که دکتر مارتین با استفاده از دستگاه سونوگرافی ایفون خود موفق به تشخیص بیماری خود شده است.

با کمک دستگاه های موجود میتوانید حتی بیماری ای مانند سرطان را تشخیص دهید. جان مارتین رئیس بخش پزشکی سازمان باترفلای دستگاهی به نام Butterfly IQ را طراحی کرده است که با دستگاه تصویربرداری کوچک خود که کاری شبیه به سونوگرافی انجام میدهد و با آیفون هماهنگ میشود، میتوانید به تشخیص بیماری های داخلی کمک کند.

او بیان کرده است که متوجه احساس ناراحتی در گلوی خود میشود، سپس با کمک این دستگاه که طراحی شبیه به ریش تراش برقی دارد، گلوی خود را مورد معاینه قرار داده و متوجه یک توده در ان میشود. پس از تشخیص اینکه این توده سرطانی است، او تحت جراحی و پرتو درمانی قرار میگیرد. او در این باره میگوید: احساس ناراحتی در گلویم داشتم، دستگاه را به گوشی ایفونم متصل کردم و به کمک دستگاه سونوگرافی که در این ابزار وجود دارد، قادر به تشخیص تومور در گلوی خود شدم.

قیمت این دستگاه 115 دلار است و هدف ان تشخیص بیماری ها و تسهیل در درمان انهاست. این دستگاه از اوایل سال 2018، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و به خوبی با گوشی های آیفون هماهنگ میشود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها