تصاحب حساب کاربری یک فن پیج نوجوان در اینستاگرام توسط کمپین جو بایدن

0
314

کمپین جو بایدن در حال تصاحب حساب اینستاگرام یک فن پیج است که توسط یک جوان مدیریت می‌شد و در تعطیلات تابستانی خود فالورهای زیادی به دست آورده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، حساب VoteJoe که قبلاً یک فن پیج بود؛ اکنون به عنوان مرکز اصلی تبلیغات مردمی در اینستاگرام و تکمیل حساب شخصی بایدن عمل خواهد کرد.

این حساب با نام TeamJoeBiden شروع به کار کرد و در اوایل سال جاری توسط یک طرفدار 15 ساله از کالیفرنیا راه اندازی شد. طرفدار جوان تابستان با ایجاد محتوا، حساب کاربری را ارتقا داد و به سرعت به بیش از 85،000 فالور دست یافت.

کمپین جو بایدن در اوایل سال جاری با مالک این حساب اینستاگرام تماس گرفت و از این نوجوان خواست تا حساب خود را بفروشد و آن را به عنوان یک کانال تبلیغاتی رسمی تغییر دهد. اکنون، مالک سابق حساب داوطلب شرکت در این کمپین خواهد شد و پس از مدرسه در کنار تیم رسانه‌های اجتماعی و توسعه مخاطب بایدن، به تولید محتوا ادامه می‌دهد.

حساب VoteJoe اکنون و از زمان انتشار بیش از 93،000 فالور دارد.

قبل از پیوستن به این کمپین، این حساب محتوای غیر رسمی داشت؛ اکنون، کمپین  قصد دارد از این حساب برای تقویت محتوای تولید شده توسط کاربران طرفداران بایدن استفاده کند، خواه این محتوا به صورت فیلم‌ باشد یا تصاویری از توئیت های دیگران. این کمپین همچنین در حال برنامه ریزی برای ایجاد استوری های اینستاگرام به سبک PowerPoint است.

این اولین بار نیست که یک کمپین از پشتیبانی آنلاین مردمی استفاده می‌کند.

در هفته گذشته، کمپین انتخاباتی بایدن تلاش‌های خود را برای سازماندهی آنلاین افزایش داده است. سه شنبه گذشته، این کمپین اعلام کرد که در حال راه اندازی طرح‌های رسمی در Animal Crossing: New Horizons است. این کمپین همچنین برای جمع آوری کمک‌های مالی آنلاین، با پلتفرم ویدیوی مشهور Cameo همکاری کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها