تصاویر جدید میت 20 پرو خبر از ظاهر بی نقص این پرچمدار می دهد

0
1241

کالاسودا- تصاویر جدید میت 20 پرو کاربران این برند چینی را شگفت زده می کند. این کمپانی قصد دارد پرچمدار خود را در روز 16 اکتبر رونمایی کند و به نظر می رسد پس از چند روز فروش آن را در سراسر جهان آغاز کند. میت 20 پرو ترکیبی از برترین دوربین در کنار یک پردازنده هفت نانومتری قدرتمند خواهد بود.

تصاویر جدید میت 20 پرو چه مواردی را فاش می کند:

این تصویر به صورت رسمی از طرف کمپانی چینی هوآوی منتشر نشده اما با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می رسد ظاهر پرچمدار جدید این غول تکنولوژی همین تصویر باشد. در این تصاویر به خوبی ظاهر خوش ساخت و ظریف این گوشی هوشمند مشخص است و هوآوی همانطور که وعده داده بود شاهد خمیدگی لبه های کناری میت 20 پرو هستیم. البته این ظاهر بسیار شبیه به پرچم داران برند رقیب خواهد بود اما به هر حال تفاوت های زیادی میان این دو برند پرطرفدار است.

هوآوی به ساخت گوشی هوشمند بدون حاشیه بسیار نزدیک است و همانطور که در تصویر مشخص است گوشی هوشمند میت 20 پرو دارای کمتری حاشیه در قسمت بالا و پایین صفحه نمایش است، به خصوص در بخش بالایی تنها شاهد سنسور ها و یک لنز دوربین سلفی در این موبایل پرچمدار هستیم.

تصویری از قاب پشتی این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما بدون شک شاهد یک قاب مربعی شکل هستیم که سه لنز دوربین و یک فلاش دوگانه خواهد بود. به نظر می رسد این اخبار در مورد قدرتمند ترین گوشی هوشمند تاریخ هوآوی درست باشد اما باید تا روز رونمایی این موبایل قدرتمند صبر کنیم.

برترین ویژگی میت 20 پرو:

در سال های اخیر گوشی های سری میت هوآوی به دلیل صفحه نمایش های بسیار بزرگ مورد توجه کاربران قرار می گرفت اما پس از عرضه گوشی هوشمند میت 9 هوآوی تکنولوژی های بسیار قدرتمند تری را در این سری گوشی هوشمند به کار برد و میت 20 پرو به دلیل استفاده ازپردازنده هفت نانومتری کایرین 980 مورد توجه قرار خواهد گرفت. این پردازده اولین پردازنده هفت نانومتری هوآوی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد با این وجود استفاده از سه لنز دوربین اصلی نیز بسیار کاربر پسند است اما به هر حال هوآوی استفاده از سه لنز را در پرچمدار سال گذشته خود استفاده کرده و آن را نمی توان تکنولوژی جدید به کار رفته در این گوشی هوشمند محسوب کرد و بهتر است این اتفاق را یک به روز رسانی سخت افزاری معرفی کرد.

البته بهتر است تا رونمایی از این گوشی هوشمند و آشنایی با ویژگی های این پرچمدار صبر کنیم.نظر شما در این مورد چیست؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها