چطور تصاویر سه بعدی با گوشی خود بگیریم؟

1
2044

با این برنامه می‌توانید تصاویر سه بعدی روی گوشی آیفون یا اندرویدی بگیرید. اکنون چه گوشی اندرویدی داشته باشید یا آیفون می‌توانید با برنامه جدید LucidPix می توانید عکس‌های خود را به شاهکارهای سه بعدی تبدیل کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، این برنامه به جای نیاز به یک لوازم جانبی ویژه یا دو دوربین اصلی، از هوش مصنوعی (AI) برای ارائه عکس های سه‌بعدی استفاده می‌کند که به محض خم شدن و حرکت دادن گوشی، حرکت می کند.

LucidPix با دوربین معمولی گوشی شما، عکس‌های سه بعدی ضبط می کند و همچنین می‌تواند عکس‌های 2 بعدی موجود شما را به سه بعدی تبدیل کند. تصاویر نهایی را می توان در انجمن برنامه یا در سیستم عامل های دیگر مانند فیس بوک به اشتراک گذاشت که دارای پشتیبانی داخلی برای نمایش تصاویر سه بعدی است.

 افزودن این جنبه اجتماعی به برنامه، کاربران را قادر می سازد تا تصاویر سه بعدی را درست مانند تصاویر دو بعدی در اینستاگرام یا اسنپ چت به اشتراک بگذارند و مشاهده کنند. جالب است بدانید که چندین گروه بزرگ در فیس بوک وجود دارند که به عکس های سه بعدی اختصاص داده شده اند.

 در چنین شرایطی به نظر می رسد LucidPix ساده ترین راه برای ایجاد و سفارشی کردن عکس‌های سه بعدی شخصی شماست. اگر به دنبال سفارشی سازی بیشتر برای عکس های خود هستید ، LucidPix به شما امکان می دهد انواع فریم های سه بعدی را نیز اضافه کنید و از عکس‌های جدید خود لذت ببرید.

Lucid، شرکت سازنده ای که در پشت این برنامه قرار دارد، از جادوی تصویربرداری خود در CES امسال پرده برداشته باشد. این برنامه با استفاده از نرم افزاری که عمق پردازش مغز انسان را شبیه سازی می‌کند، کار می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
میلاد
میلاد
3 سال پیش

پیشنهاد میکنم برنامه های اسکن سه بعدی با گوشی رو هم به این مطالب خوبتون اضافه کنین. موفق باشین ..