تصاویر محافظ صفحه نمایش پیکسل ۳ لو رفت

0
679

کالاسودا – تصاویری از محافظ صفحه نمایش گوشی های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL، امروز در حالی که به نظر میرسد دارای یک محافظ صفحه نمایش قوی هستند، منتشر شد.

نسل قبلی این گوشی ها یعنی پیکسل ۲ نیز با محافظ قوی صفحه نمایش وارد بازار شده بودند. در حالیکه از این تصاویر میتوان اندازه صفحه نمایش و بریدگیهای آن را حدس زد، باید بیان کرد که دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگتر طراحی تاثیرگذارتری دارد. از این تصاویر پیداست که این گوشی ها قصد دارند کاربر را وارد یک کهکشان جدید کنند.

دستگاه کوچکتر احتمالا شبیه به اندازه پیکسل فعلی یعنی پیکسل ۲ است. دستگاه بزرگتر یک صفحه نمایش با بریدگی بالای اسکرین دارد. در هر دو دستگاه اسپیکرها اندازه قابل توجهی دارند. این یک بازگشت موفقیت آمیز است، که در مقایسه با تکنولوژی اسپیکرهای جلوی صفحه گوشی های هوشمند HTC است که اکنون پیکسل نیز از آن بهره خواهد برد.

پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال تفاوت چندانی با یکدیگر نداشتند، به نظر میرسد که این روند در پیکسل ۳ نیز تکرار شود و جز اندازه صفحه نمایش و چند ویژگی سخت افزاری با هم تفاوت چندانی نداشته باشند.

گوگل در این سالها به طراحی گوشی های آیفون و سری گلکسی اس توجه ویژه ای کرده است. آنها مشاهده کرده اند که در انتشار دو دستگاه همزمان ، گوشی بزرگتر تنها اندکی تاثیرگذار تر است.

                                                     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید