تصاویر گرفته شده با Honor 20 Pro قدرت شگفت انگیز این گوشی هوشمند را نشان می دهد

0
769
تصاویر گرفته شده با Honor 20 Pro قدرت شگفت انگیز این گوشی هوشمند را نشان می دهد

ساعاتی دیگر گوشی هوشمند جدید آنر به صورت رسمی رونمایی می شود، این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار جالبی دارد و می تواند به یکی از قدرتمند ترین گوشی های موبایل سال جاری تبدیل شود. تصاویر گرفته شده با Honor 20 Pro قدرت به خوبی قدرت بالای این محصول در بخش دوربین را به رخ می کشد.

مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند از گشودگی دریچه دیافراگم 1.4 بهره می برد که برای اولین بار روی گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، امروز و چند ساعت قبل از رونمایی رسمی این محصول نیز تصاویری از حساب کاربری Bang Gogo در توییتر و اینستاگرام منتشر شد، که قدرت بالای بزرگنمایی این محصول را نشان می دهد. نمونه ای از این تصاویر را در بخش زیر می بینید.

با توجه به تصاویر گرفته شده با Honor 20 Pro انتظار زیادی از این گوشی هوشمند قدرتمند وجود دارد، تصاویر منتشر شده دارای دامنه داینامیکی بسیار عالی هستند که روی تصاویر تاثیر شگفت انگیزی دارد. در ادامه قصد داریم به ویژگی های سخت افزاری این گوشی هوشمند قدرتمند بپردازیم.با توجه به تصاویر گرفته شده با Honor 20 Pro انتظار زیادی از این گوشی هوشمند قدرتمند وجود دارد

گوشی هوشمند Honor 20 Pro دارای یک لنز دوربین 4 گانه است، چیدمان این لنزها در ظاهر شبیه به پرچمدار فعلی هواوی یعنی P30 Pro است و مدتی پیش اخباری منتشر شده که نشان می داد این محصول با زوم پریسکوپی 10 برابر در اختیار کاربران قرار می گیرد که اخبار جدید این موضوع را نقض می کند.

بر اساس شایعات این گوشی هوشمند دارای 4 لنز شگفت انگیز است، ساختار عمودی این لنز ها با لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم 2.2 آغاز می شود و لنز دوم را باید لنز اصلی این گوشی هوشمند دانست، آنر برای پرچمدار خود از لنز 48 مگاپیکسلی IMX586 شرکت سونی استفاده کرده و از F1.4 برای گوشی هوشمند پشتیبانی می کند. در کنار این دو لنز، شاهد لنز تله فوتو هستیم. لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو این محصول زوم اپتیکال 3 برابری را برای کاربران فراهم می آورد. چهارمین لنز این می تواند جالب توجه باشد و آنر برای این محصول از لنز 2 مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو استفاده خواهد کرد.

روزگذشته اخبار بسیار زیادی در مورد تحریم هواوی از سوی گوگل منتشر شد که موج نگرانی هایی را برای محصولات جدید و قدیم هواوی و آنر ایجاد کرد با این وجود Honor 20 Pro همچنان به روز رسانی های امنیتی را دریافت می کند و همچنین دسترسی به خدمات گوگل پلی نیز برای کاربران فراهم خواهد بود.

گوشی هوشمند Honor 20 Pro ساعت 17:30 به وقت تهران در شهر لندن رونمایی می شود که می توانید با اخبار این مراسم با ما همراه باشید. تصاویر گرفته شده با Honor 20 Pro قدرت به خوبی قدرت بالای این محصول در بخش دوربین را به رخ می کشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها