تصاویر گوشی هوشمند Mi Max 3 منتشر شد

0
461

کالاسودا- تصاویر از گوشی هوشمند شیائومی Mi Max 3  منتشر شد و برخی ویژگی های ظاهری این گوشی قدرتمند را بیان کرد. روز گذشته خبر هایی از این موبایل قدرتمند چینی منتشر شد اما تصاویری از آن منتشر نشده بود با این وجود امروز در وب سایت Tenna خبری منتشر شد و تصاویر جدید را فاش کرد.

تصاویر منتشر شده از این گوشی فدرتمند شیائومی نشان می دهد که دو دوربین اصلی این دستگاه دو دوربین اصلی Mi Max 3 به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بدنه دستگاه قرار دارد و فلش LED در بین دو لنز قرار گرفته است و همچنین مخل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت نیز در بدنه پشتی دستگاه و در جایگاهی مشابه حسگر اثر انگشت های هواوی قرار گرفته است. با توجه به تاصویر منتشر شده کاملا مشخص است که این گوشی هوشمندبسیار باریک تر از نسخه های قبلی است و به نظر خوش دست تر باشد.

خبر روز گذشته از این برند تایید کرده بود که دوربین های اصلی این گوشی هوشمند از دو لنز ۱۲ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل تشکیل شده است و در نسخه ارزان تر نیز به جای لنز هشت مگاپیکسلی از یک لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. سری Mi Max با صفحه نمایش ۶.۹ اینچی یکی از بزگترین فبلت های موجود در بازار جهانی خواهد بود که بر عکس فبلت های صفحه نمایش بزرگ که کیفیت پایینی دارند از رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ استفاده خواهد کرد. با این وجود هنوز یک قسمت از این گوشی هوشمند به صورت رسمی تایید نشده است و آن هم نوع پردازنده این گوشی هوشمند چینی است اما می تواند انتظار داشت  نسخه قدیمی آن که از پردازنده میان رده شرکت کوالکام استفاده شده بود در نسخه به روز نیز از یکی از پردازنده های میان رده این برند آمریکایی استفاده کند البته به نظر می رسد شیائومی به زودی نوع این پردازنده را مشخص کند

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها