تضمینی برای ثبت سلفی بدون نقص

0
385

تضمینی برای ثبت سلفی بدون نقص|کالاسوداکالاسودا – دوربین گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر مانند سایر بخش‌های این محصول پیشرفت‌های زیادی داشته است.

دوربین گلکسی S8 و S8+ سامسونگ تازه‌ترین تجربه موفقی است که دنیای گوشی‌های هوشمند به خود دیده است. دوربین پرچمدار سامسونگ به کمک الگوی نوینی که در پردازش تصاویر از آن بهره می‌برد، عکس‌هایی با جزئیات و وضوح بیشتر، رنگ‌های طبیعی و کیفیتی متمایز از آنچه تاکنون دیده‌اید، ثبت می‌کند. بهبود سنسور دوربین سلفی و اضافه شدن فیلترها و استیکرهای جدید به رابط کاربری، دیگر نقاط تمایز دوربین گلکسی S8 را نسبت به نسل قبلی سری اس تشکیل می‌دهد.

فرآیند پردازش تصویر در گلکسی S8 به روشی بهینه و پیشرفته تغییر کرده است، در این فرآیند عکسی که کاربر در نهایت تماشا می‌کند در واقع حاصل چندین عکسی است که دوربین از سوژه مورد نظر ثبت می‌کند. دوربین S8 این قابلیت را پیدا کرده تا با ترکیب چند عکس، در پایان بهترین و باکیفیت‌ترین تصویر را بر روی حافظه گوشی ذخیره کند. سنسور دوربین اصلی همچنان از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تغییر اما در دوربین سلفی رخ داده است. جایی که سنسور ۵ مگاپیکسلی S7 در گلکسی S8 و S8+ به ۸ مگاپیکسل رسید. فوکوس خودکار این دوربین تضمینی برای ثبت سلفی‌های بدون نقص خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها