تعمیرات مجانی دستگاه های اپل برای قربانیان سیل ژاپن

0
401

کالاسودا_شرکت اَپِل هر دستگاه آسیب دیده ی  iPhones ، Macs ، iPads و iPods که در سیلی که در ماه اخیر و در بخش جنوب غربی این کشور اتفاق افتاد را به صورت رایگان تعمیر می کنند.این شرکت این موضوع را در بیانیه ای اعلام کرد.

 

سیل در بخش های جنوب غربی ژاپن

این سیل با رانش زمین همراه بود و موجب شد چندین خانه به زیر گل و لای فرو روند. در استان کیوتو نیز اقداماتی برای کنترل سیلاب در چندین سد به انجام رسید. همچنین حدود ۲۵۰ نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند. در استان اوکایاما نیز چندین جاده مسدود و هشدارهایی نسبت به وقوع رانش زمین صادر شد. همچنین تانکرهای آب به مناطقی که سیستم آبرسانی آن‌ها قطع شده ارسال شدند.در واقعه این سیل همچنین ۱۵ نفر کُشته و ۵۰ نفر نیز مفقود شدند.

 

خدمات مشتریان فوق العاده

هر شهروندی که بر اثر این واقعه دستگاه های الکترونیکی آنها آسیب دیده باشد می توانند از طریق تلفن با بخش پشتیبانی این شرکت تماس برقرار کنند و دیگر نیازی نیست که به صورت آنلاین درخواستی را ثبت کنند.احراز مالکیت برای این موضوع به نظر می رسد که ضروری باشد و شرکت اَپِل می خواهد این تعمیرات را از ماه سپتامبر ۲۰۱۸ شروع کند.این تعمیرات به گفته شرکت شامل تجهیزات جانبی نمی شود.

 

توضیحاتی در مورد شرکت اپل

شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه ی طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تأسیس شد.

این شرکت در دهه هفتاد میلادی با معرفی سیستم های عامل اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آیپد، آی‌مک، مک بوک و آی پاد و آیفون و اپل واچ و اپل تی وی را نام برد.

همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم ‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند

 

نکته

این شرکت همچنین متذکر شده است که به دلیل تاثیرات سیل بر روی سیستم حمل و نقل وسایل زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد و کاربران راجع به این موضوع صبور باشند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت بُرده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها