تعویض مدیر سامسونگ درست پیش از معرفی Galaxy S20

0
415

کمپانی سامسونگ درست پیش از عرضه‌ی Galaxy S20، مدیر عامل قبلی خود را جایگزین کرد.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، کمپانی سامسونگ شخص رُه تای-مون (Roh Tae-moon) را به عنوان مدیر عامل جدید خود انتخاب کرد. این شخص قرار است جایگزین مدیر عامل قبلی، یعنی شخص دی-جِی کوه (DJ Koh) باشد. البته دی-جِی کوه قرار است همچنان به عنوان مسئول بخش IT و سخت افزار سامسونگ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

دی-جِی کوه که در سال 2015 به مقام مدیر عاملی رسیده بود، سومین مدیر عامل سامسونگ در طول چند سال گذشته محسوب می‌شود. مدیر عامل قبل او، یعنی شخص جِی-کِی شین (JK Shin)، تقریبا 6 سال به عنوان مدیر عامل این شرکت فعالیت کرده بود.

رُه تای-مون که در سال 1997 به این کمپانی ملحق شده بود، یکی از عاملان تاسیس خط تولید گوشی های Galaxy محسوب می‌شود و شخصیتی نمادین در زمینه‌ی طراحی و مهندسی محسوب می‌شود. گفته می‌شود این شخص قرار است سامسونگ را از جاده‌ی ناهموار چند سال گذشته نجات دهد.

از دلایل جایزگین کردن دی-جِی کوه می‌توان به مشکلات شعله ور شدن Galaxy Note 7 و تعویق در عرضه‌ی Galaxy Fold و مواردی از این دست اشاره کرد.

مدیر عامل جدید، هدف خود را پیش بردن گوشی های با نمایشگر های خم شو در بازار مصرفی و گسترش بازار سامسونگ در چین و هند معرفی کرده است. از دیگر مشخصه های رُه تای-مون می‌توان به توانایی مدیریتی او در کاهش هزینه ها اشاره کرد که می‌تواند سامسونگ را به خوبی در مقابل شرکت هایی مثل شیائومی و هواوی و گوشی های فوق ارزان آنها قرار دهد.

این تعویض درست در زمانی اتفاق افتاد که سامسونگ باید خودش را برای معرفی Galaxy S20 و نسل دوم گوشی های خم شونده‌ی خود در تاریخ 11 فوریه، آماده کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها