تغییرات ios 12 شامل چه مواردی است؟

0
1238

کالاسودا – کنفرانس WWDC که زمان برگزاری آن نزدیک است، میتواند فرصتی مناسب برای معرفی ورژن جدید ios یعنی ios 12 باشد. اما این ورژن چه ویژگی های جدیدی خواهد داشت؟

کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا WWDC به سرعت در حال نزدیک شدن است و به طور معمول، نرم افزارهای جدید این شرکت و سیستم عاملهایی چون ios، mac OS، Watch os و tVOS با اپگریدهای جدید معرفی میشوند.

در میان ای پلتفرمها ios 12 یکی از بزرگترین هاست و بسیاری از ویژگی های جدید آن میتواند بر ios 11 ک سال گذشته عرضه شده است اثر بگذارد. احتمال میرود که اپل در این سیستم عامل روی موارد زیر تکیه کند.

سفارشی کردن نوتیفیکیشن ها – نوتیفیکشن ها در ios همیشه زیر ساعت در صفحه اصلی ظاهر میشوند و اگر لیستی بلند و بالا در این صفحه داشته باشید آنها به زیر لیست میروند. به نظر میرسد اپل این مشکل را در ios جدید حل کند و نیاز به سفارشی سازی نوتیفیکیشن ها را در آن اعمال کند.

حالت تاریک – حالت تاریک در ios میتواند مورد پسند بسیاری از کاربران باشد که نگران مصرف باطری خصوصا در شارژ پایین هستند.

سیری هوشمندتر – دستیار صوتی سیری که اکنون در پس الکسا و گوگل اسیستنت قرار دارد با بهبودهایی مواجه خواهد شد و توانایی تشخیص صداها و لهجه های مختلف را خواهد داشت. این میتواند درفروش هوم پاد نیز تاثیر داشته باشد.