تغییر سیستم عامل iOS به اندروید ، تصمیمی درست یا غلط؟

0
2188
تغییر سیستم عامل iOS به اندروید ، تصمیمی درست یا غلط؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تغییر سیستم عامل iOS به اندروید بپردازیم و بگوییم که آیا این کار درست است یا غلط. قطعا جواب این سوال می تواند برای شما دوستان جالب توجه و جذاب باشد.

تغییر سیستم عامل iOS به اندروید

آدما اصولا سعی می کنند تا لوازم مورد علاقه خود را انتخاب کنند مثلا لباس ، ساعت یا کیف. این موضوع در مورد انتخاب سیستم عامل تلفن های هوشمند نیز صدق می کند. خیلی از کاربران نسخه های مختلف اندروید یا iOS را برای گوشی های خود انتخاب می کنند. حالا سوالی که در این بین به وجود می آید این است که اگر فردی بخواهد سیستم عامل خود را از iOS به اندروید تغییر دهد چه مزیت ها و ضررهایی دارد؟ و امروز قصد داریم تا در مورد این موضوع صحبت کنیم.

مزیت های سیستم عامل اندروید نسبت به iOS

تا مشخص شده که خیلی از افراد به خاطر پول از iOS به اندروید تغییر کاربری داده اند. به دلیل اینکه گوشی های اندرویدی در قیمت های مختلف در بازار وجود دارد و مقرون به صرفه نیز هستند ، خیلی کاربران به خرید این گوشی ها ترغیب می شوند. یکی دیگر از دلایلی که نگاه کاربران را به استفاده از این سیستم عامل جلب کرده ، Open Source بودن این سیستم عامل است. آقای اش بارن که یک مزرعه دار بریتانیایی است به همین علت از سیستم عامل iOS به اندروید تغییر کرده است. حتی این موضوع باعث شد تا ایشان اکسسوری های جدید خریداری و برای یک سری از برنامه ها دوباره هزینه متقبل شود.تغییر سیستم عامل iOS به اندروید

دلایل تغییر سیستم عامل از سوی کاربران

دلایل دیگری هم در این وجود دارد که کاربران از سیستم عامل iOS به اندروید تغییر کاربری می دهند. یکی دیگر از این مسائل تعداد زیاد برنامه های این سیستم عامل در گوگل پلی بوده که می تواند نگاه خیلی کاربران را به خود جلب کند. دلیل یکی دیگر از کاربران iOS که سیستم عامل اندروید پیوسته هم همین موضوع بوده است زیرا معتقد بوده که برنامه های سیستم عامل iOS به قدر کافی خلاقانه و خاص نبوده است.

یکی دیگر از گلایه هایی که در مورد تغییر از iOS به اندروید وجود دارد این است که کاربران باید تمام دستگاه های خود را برای استفاده از سیستم عامل جدید تغییر دهند و همین موضوع تاثیر به سزایی روی تصمیم افراد می گذارد. مثلا زمانی که یک فردی می خواهد از سیستم عامل iOS به اندروید تغییر کاربری دهد باید تمام وسایل خود مانند اپل واچ و دیگر مسائل را تغییر دهد تا بتواند اکسسوری هایی مطابق با سیستم عامل جدید خریداری کند.

خلاقیت بیشتر و بهتر سیستم عامل iOS نسبت به اندروید

از اول هم سیستم عامل iOS نسبت اندروید خلاق تر بوده است و این موضوع را زمانی متوجه می شویم که کاربری تصمیم می گیرد که از سیستم عامل اندروید به iOS تغییر کاربری دهد. جالب تر اینکه افراد از این تصمیم خود اصولا راضی هستند.خلاقیت بیشتر و بهتر سیستم عامل iOS نسبت به اندروید

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ آیا شما تا به حال از سیستم عامل iOS به اندروید تغییر کاربری داده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها