چگونه فونت اسلایدهای پاورپوینت را یکجا تغییر دهیم؟

0
1848
چگونه فونت اسلایدهای پاورپوینت را یکجا تغییر دهیم؟

تغییر فونت اسلایدهای پاورپوینت موضوعی است که می تواند بسیار زمان گیر شود، این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که قصد داشته باشید تعداد صفحات بسیار زیادی را به صورت یک جا فونت آن را تغییر دهید. برای تغییر فونت انتخاب شده ترفندی وجود دارد که بتوانید کمتر از چند ثانیه فونت های پاورپوینت خود را به صورت کلی تغییر دهید.

آموزش تغییر فونت تمام اسلایدها در پاورپوینت

همانطور که بیان شد این ترفند بسیار ساده است و شما می توانید این با چند مرحله آن را انجام دهید. برای بررسی این روش با ما همراه باشید.

  • در گام نخست باید وارد صفحه powerpoint خود شوید
  • وارد تب Home شوید و به قسمت Editing بروید.
  • در این بخش گزینه Replace وجود دارد که گزینه وسطی در بخش Editing به شمار می رود.
  • در کنارگزینه Replace منوی کشویی وجود دارد و آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که باید روی نوار کشویی کلیک کنید و اگر روی خود آیکون کلیک کنید وارد بخش دیگری خواهید داشت.

در گام نخست باید وارد صفحه powerpoint خود شوید

  • در این بخش دو گزینه در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید روی Replace Fonts کلیک کنید.
  • وارد پنجره جدیدی می شوید و دو انتخاب خواهید داشت. در بخش اول که Replace نام دارد باید فونتی را که قصد دارید تغییر دهید را انتخاب کنید و در پایین این بخش نوار کشویی دیگر در اختیار شما خواهد بود که With نام دارد. در این قسمت باید فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس گزینه Replace را انتخاب کنید.

با اعمال این تغییرات فونت تمام مطالبی که در پاورپوینت شما با فونت اولیه وجود دارد تغییر می کند و شما مطالب خود را با فونت جدید انتخاب شده مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از این ترفند ساده به سادگی می توانید فونت تمام مطالب را به صورت یکجا تغییر داده و بتوانید به ارائه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها