بررسی تفاوت های می میکس 3 با می 9 شیائومی ؛ کدام پرچمدار را بخریم؟

0
1405
بررسی تفاوت های می میکس 3 با می 9 شیائومی ؛ کدام پرچمدار را بخریم؟

کمپانی شیائومی در ماه های اخیر فروش بسیار خوبی را به دست آورده است، گوشی های هوشمند می میکس 3 و می 9 را باید پرچمداران این برند چینی در نظر گرفت، این دو گوشی هوشمند در برخی از قسمت ها شبیه به یکدیگر هستند و در برخی موارد با یکدیگر تفاوت دارند، در این بخش قصد داریم به تفاوت های این دو گوشی هوشمند پرچمدار بپردازیم.

وزن می میکس سه بسیار سنگین تر از می 9 است

وزن گوشی هوشمند می میکس 3 شیائومی در حدود 218 گرم است و می 9 نیز 173 گرم وزن دارد، این تفاوت وزن بدون شک برای برخی افراد بسیار مهم و در خرید یک گوشی موبایل تاثیر گذار است.

پردازنده اسنپدراگون 855 ؛ برگ برنده می 9 شیائومی

کمپانی شیائومی گوشی هوشمند می 9 را با پردازنده اسنپدراگون 855 روانه بازار فروش کرد، این گوشی هوشمند پرچمدار درمقایسه با می میکس 3 که از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد شرایط بسیار بهتری خواهد داشت، از طرفی دیگر عرضه می میکس 3 با رم 10 گیگابایتی نقطه قوت پرچمدار سری می میکس است.

می 9 شیائومی با سه لنز قدرت بسیار بالایی دارد

می 9 دارای لنز های 48 ، 16 و 12 است و توانسته شرایط بسیار بهتری را در مقایسه با می میکس با دو لنز 12 مگاپیکسلی ایجاد می کند، اما در بخش دوربین سلفی می میکس با لنز دوگانه شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند، می میکس دارای دو لنز کشویی 24 و 2 مگاپیکسلی است و در سمت دیگر گوشی می 9 دارای لنز 20 مگاپیکسلی است.تفاوت های می میکس 3 با می 9 شیائومی

باتری ، باز هم می 9 قوی تر است

گوشی هوشمند می 9 شیائومی در بررسی تفاوت های می میکس 3 با می 9 شیائومی شرایط بهتری دارد، این گوشی هوشمند دارای باتری 3300 میلی آمپری است و از شارژ سریع 20 واتی بهره می برد، از طرفی دیگر می میکس 3 باتری 3200 میلی آمپری دارد. به طور کلی پردازنده می 9 کم مصرف تر است و عملکرد بهتری را در مقایسه با می میکس 3 ایجاد می کند.

ظاهر سلیقه ای است!!

موضوع آخری که در بررسی تفاوت های می میکس 3 با می 9 شیائومی به آن می پردازیم بحث ظاهر گوشی های هوشمند یاد شده است، می 9 دارای بریدگی قطره ای صفحه نمایش است و می میکس 3 نیز دارای حالت دوربین کشویی یا به اصطلاح پاپ آپ است. این دو ظاهر برای گوشی های پرچمدار بسیار مناسب است و کاربران می توانند بر اساس سلیقه خود آن ها را انتخاب کنند.

نظر شما در مورد این دو گوشی هوشمند پرچمدار چیست؟ جدای از بحث قیمت کدام گوشی هوشمند را برای خرید انتخاب می کنید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها