تقدیر از الکام استارز برتر

0
219
تقدیر از الکام استارز برتر

برترین الکام استارز در الکامپ بیست و پنجم مورد تقدیر قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، الکامپ بیست و پنجم که میزبان استارت آپ های برتر ایرانی است در آخر الکام استارز برتر را مورد تقدیر قرار می دهد.

در این باره گفته شده که ستاد برگزاری الکامپ طی مراسمی از کسب و کار نوپایی که توسط الکام استارز معرفی شده، تقدیر به عمل خواهد آورد.

پیش از این نیز اعلام شده بود که ستاد برگزارکننده بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 25 در نظر دارد برترین شرکت فعال در زمینه فناوری های نوظهور « ‌پیشرو بودن در ترندز » را معرفی و از آن تقدیر کند.

جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری نیز در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران همراه با دبیرخانه و مركز تهران هوشمند به نمایندگی از شهرداری تهران در بیست و پنجمین دوره الکامپ به ارائه دستاوردهای خود در حوزه شهر هوشمند، خدمات دولت الکترونیک و سرویس های هوشمند شهری می پردازد.

تعدادی از طرح های پایلوت این سازمان مانند پارک حاشیه ای ، دوچرخه های اشتراکی، کیوسك هوشمند، سامانه مشارکت شهروندی و حساب شهروندی(تهران من) همچنین آتش نشانی و ایمنی هوشمند ، آبیاری هوشمند و … در راستای تحولات شهرداری در نمایشگاه ارایه خواهد شد.

ارائه سرویس های شهروندی، معرفی سرویس های زیرساختی، برگزاری نشست خبری با حضور مدیرعامل فاوا شهرداری تهران، برگزاری نشست مدیران عامل فاوای کلانشهرها با استارت آپ های منتخب و همچنین معرفی پروژه های پایلوت شهرداری و سازمان فاوا و در نهایت معرفی برنامه های میان مدت و بلند مدت تهران هوشمند از دیگر برنامه های سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ است.

این در حالی است که بیست و پنجمین دوره الکامپ از تاریخ 27 الی 30 تیرماه سال جاری با شعار آینده بهتر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها