تقلب هندی ها از اوبر ادامه دارد

0
741

کالاسودا_اوبر در بریتانیا رقیب جدیدی پیدا کرده است و قرار است کمپانی معروف ((اولا)) به این منطقه اضافه شود تا بتواند بازار اروپا را برای خود کند.

اولا در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده در ۱۱۰ شهر هندوستان استفاده می شود.این کمپانی با سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری توانسته بازار هندوستان را بدست بگیرد.در حال حاضر این شرکت حدود ۷ میلیارد دلار ارزش دارد.این سامانه برای اولین بار در استرالیا به عنوان یک سامانه خارجی استفاده شد.در حال حاضر در ۷ شهر این کشور فعالیت دارد و در تلاش است تا فعالیت خود را به اروپا و بریتانیا نیز گسترش دهد.

سرویس اولا بریتانیا هنوز آنلاین نیست اما این کمپانی به دنبال مجوزهای موردنظر برای راه اندازی این سیستم در جنوب ولز و منچستر می باشد.هدف اصلی اولا پراکندگی این سیستم در تمام اروپا و بریتانیا تا آخر امسال می باشد.قطعا اوبر رقیبی جدی پیدا کرده است.

حالا چرا بریتانیا؟

مدیر مسئول این شرکت آقای بهاویش آگراوال اعلام کرده است که : (( این سرزمین بهترین برای کسب و کار و فعالیت می باشد.ما به دنبال پیشرفت در این سرزمین ها خواهیم بود.))

این دیگر یک راز نیست که اوبر در لندن به مشکلاتی برخورده است و با ورود اولا این شرکت تهدیدات جدی ای را رو به روی خود می بیند.

اوبر جدید زیر نظر دارا خسروشاهی تلاش می کند تا اشتباهات گذشته خود را جبران کند اما رفع مشکلات با رگولاتورها زمان بر است و نیاز به صبر و حوصله دارد.

اولا اصلا رقابت با اوبر را تایید نمی کند و در تلاش است تا در سکوت خبری کار خود را پیش ببرد.

این شرکت در چین اوبر را شکست داده است و واقعا کار سختی است که بخواهند در بازاری جدید شروع به فعالیت کنند.

سال گذشته این شرکت حدود ۴ میلیارد دلار صرف تکنولوژی کرده است و این موضوع می تواند تاثیر بسزایی بر فعالیت این شرکت داشته باشد.

این شرکت همچنین در مکزیک ، استرالیا و تایوان فعالیت دارد.اولا همچنین در برزیل نیز فعالیت خود را آغاز کرده است و در تلاش است تا در بازار ژاپن هم خودنمایی نیز داشته باشد.

شکایت اوبر از این شرکت

شرکت تاکسی یاب «اوبر» از رقیب هندی خود، شرکت «اولا» به دلیل ایجاد حسابهای جعلی شکایت کرد.

این شرکت که از طریق اپلیکیشن تلفنهای هوشمند، مسافران را به رانندگان تاکسی مرتبط می کند، می گوید رقیبش بیش از ۹۰ هزار حساب جعلی برای ایجاد خدشه در کسب و کار اوبر و ناامید کردن رانندگانش ایجاد کرده است.

این شرکت آمریکایی مدعی شده که با این حسابهای جعلی بیش از ۴۰۰ هزار رزرو جعلی انجام شده که در نهایت همگی لغو شده اند.

اوبر در طرح شکایت خود که در دادگاه عالی دهلی ثبت شده درخواست منع علیه شرکت «اولا» و خسارتی حدود ۷ و نیم میلیون دلار کرده است.

شرکت هندی اولا این اتهامات را رد کرده و آن را دروغ خوانده است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها