تلاش یکی از هواداران برای بازسازی بدترین بازی سونیک در تاریخ

0
884

به گزارش کالاسودا و نقل از Engadget، یک بازی ساز مستقل قصد دارد بازی سونیک 6 را بازسازی کند.

ریبوت بازی سونیک {با فرانچایز و ارائه مجوز برای بازسازی گیم}در سال 2006 قرار بود یک انقلاب در این جوجه تیغی دوست داشتنی باشد.

این بازی قرار بود برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و به همین دلیل «سگا» تمام تمرکز خود را روی بهبود این بازی از نظر گرافیکی و داستانی نسبت به بازی های قبلی گذاشته بود.

با این حال این بازی پس از عرضه به یک شکست تمام عیار تبدیل شد. منتقدان این بازی را به خاطر داستان ضعیف آن، کنترل های غیر روان، باگ ها و گلیچ‌های فراوان و دوربین مشکل‌دار حسابی کوبیدند.

بازی سونیک 6 ضعیف‌ترین بازی محسوب می شود و تمام هواداران و منتقدان از آن متنفر هستند و حتی وجود آنرا هم انکار می کنند، اما در این میان یک بازی ساز با نام لن موریس پیدا شده است که رفتاری کاملا متفاوت دارد.

این بازی سازی و توسعه دهنده به جای پشت کردن و فراموش کردن این بازی، این بازی ساز جزء معدود افرادی است که قصد دارد این بازی را درست کند.

این بازی ساز قصد دارد بازی سونیک 6 را با استفاده از موتور محبوب بازی سازی Unity بازسازی کند و در این راه، تمام ایرادات فنی آنرا برطرف کرده و بازی را از نظر بصری و گیم پلی هم بهبود ببخشد تا خیلی از مواردی را که باعث نفرت طرفداران از بازی شده بود را از بین ببرد.

تا امروز، موریس چندین نسخه ی دمو از این بازسازی را به صورت رایگان برای تست کردن در اختیار مردم قرار داده است.

شما در این دمو ها می‌توانید بخش هایی از خط داستانی سونیک را به صورت ارتقا یافته بازی کنید.

البته موریس هنوز نمی‌داند این پروژه چه زمانی به پایان خواهد رسید.

برخی از دموها طولانی‌تر از بقیه هستند و موریس اعتراف کرده است که نمی‌داند پس از چه میزان تغییرات از نتیجه‌ی کار راضی خواهد بود.

البته موریس احتمال داده است که این پروژه تا 2 سال آینده به اتمام برسد.

موریس همچنین گفته است که حتی با وجود موفق شدن این پروژه، آسیب هایی که عرضه ی ناموفق این عنوان به برند سونیک وارد شده است، قابل جبران نخواهد بود.

با این حال موریس امیدوار است روزی برسد که این بازی هم مثل بقیه ی بازی‌های سونیک مورد لطف هواداران قرار بگیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها