تلویزیون اندرویدی فیلیپس مخصوص آشپزخانه طراحی شده است

0
609
تلویزیون اندرویدی فیلیپس مخصوص آشپزخانه طراحی شده است

فیلیپس اخیراً یک تلویزیون 24 اینچی که در پلفترم اندروید تی وی اجرا می شود را رونمایی کرده است. این آخرین محصول فیلیپس به طور خاص برای آشپزخانه طراحی شده است و دارای یک دستیار صوتی گوگل اسیستنت داخلی برای استفاده از حداکثر مزایا است.

این محصول در ابتدا با قیمت 299 دلار قیمت گذاری شده است، تلویزیون اندرویدی جدید فیلیپس امروز در بازار غیرقابل مقایسه با دیگر مدل ها است زیرا به طور خاص برای آشپزخانه طراحی شده است و نه اتاق خواب یا اتاق نشیمن. همچنین برای نصب در سایر قسمت های خانه مانند سالن بدنسازی یا گاراژ ایده آل است.

فیلیپس این تلویزیون هوشمند جدید را برای جایگزینی استفاده از تبلت در مناطق یاد شده طراحی کرده است.

این تلویزیون نیز مانند اکثر تلویزیون های هوشمند با استفاده از سیستم عامل Android TV در گوگل ، در صدر جدیدترین تلویزیون های دنیا قرار دارد که یک اسکرین خانگی فراهم می کند ، و با یکپارچه سازی دستیار صوتی گوگل و برنامه های مختلف قابل مشاهده مانند Netflix ، YouTube و Google Play و … انها را برای کاربر پخش می کند .

جدیدترین نوآوری ارائه شده از جانب فیلیپس در این تلویزیون نیز در مقایسه با بیشتر دستگاه هایی که از یک پایه محور استفاده می کنند، از بلندگوهای کوچکتر استفاده می کند.

فیلیپس اخیراً یک تلویزیون 24 اینچی که در پلفترم اندروید تی وی اجرا می شود را رونمایی کرده است.

مناسب ترین تلویزیون برای استفاده در آشپزخانه

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، تلویزیون اندروید فیلپیس به جز اتاق نشیمن و اتاق خواب برای برخی از قسمت های خاص خانه مانند آشپزخانه طراحی شده است. در واقع این تلویزیون برای آشپزخانه ایده آل است اما برای تعویض ان با تلویزیون های اصلی در خانه در نظر گرفته نشده است.

ابعاد و اندازه

در عوض ، این تلویزیون ها جایی را که تلویزیون معمولی بسیار بزرگ است پر می کنند. به نظر می رسد آشپزخانه یکی از بیشترین مکان های رفت و آمد است و فیلیپس با ذکر این نکته که کاربر چگونه می تواند به سادگی از گوگل بخواهد دسترسی به دستور العمل های مورد نیاز آشپزی یا برنامه مورد علاقه خود را داشته باشد، این مورد را در توصیف محصول خود ذکر می کند.

وضوح صدای مطلوب

آخرین تلویزیون هوشمند Philips در سال 2018 به نمایش گذاشته شد. به غیر از اندازه و وضوح تصویر این تلویزیون اندرویدی با وضوح 1366  در 768 و این دستگاه به دنبال ارائه کیفیت صدای بهتر هم هست. خوشبختانه ، تلویزیون هوشمند مبتنی بر اندروید فیلیپس در دستیار Google Assistant ، یک سیستم بلندگو دو منظوره گنجانده است.

مناسب ترین تلویزیون برای استفاده در آشپزخانه

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها