تلویزیون عمودی سامسونگ، استوری های اینستا را در صفحه بزرگ نشان می دهد

0
570
تلویزیون عمودی سامسونگ، استوری های اینستا را در صفحه بزرگ نشان می کند

سامسونگ تلویزیونی به نام Sero معرفی کرده است که یک تلویزیون کوانتومی QLED با ابعاد 43 اینچی حیرت انگیز است. این تلویزیون را می توانید 90 درجه بچرخانید.

احترام به سلیقه شخصی مصرف کنندگان

سامسونگ اظهار داشت که می خواهد مجموعه خود را متنوع کند و ایده ای را ارائه داده است که آن را از مطالعه هزاران گوشی دوست داشتنی به دست آورده است. هان جونگ هی، مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ در این باره گفت: سامسونگ همچنان نمایشگرهایی را معرفی کرده است که به سلیقه شخصی مصرف کنندگان احترام می گذارد.

تماشای تلویزیون سامسونگ در حالت عمودی

تلویزیون Sero در دسته تلویزیون های QLED سری Serif و Frame قرار دارد. هنگامی که شما این تلویزیون را به حالت عمودی بچرخانید، می توانید محتوای آن را با تلفیق NFC همگام سازی کنید و محتوای گوشی را روی این تلویزیون داشته باشید. این روزها تولید شده برای تماشا در نمایشگرهای عمودی بسیار محبوب هستند. شبکه ‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و اسنپ چت محتواهایی تولید می‌کنند که در حالت عمودی قابل پخش است. به همین دلیل می توانید با همگام سازی، استوری های اینستاگرام را در اسکرینی بزرگ تماشا کنید.تماشای تلویزیون سامسونگ در حالت عمودی

تماشا در حالت افقی

 در حالت افقی نیز این تلویزیون مانند یک تلویزیون معمولی کار خواهد کرد. تلویزیون عمودی سامسونگ با ارائه کانال 4.1، صدای 60 واتی، کنترل با دستیار صوتی بیکسبی و … در پی ارائه بهترین تجربه برای کاربران است. سامسونگ مشخصات دیگری از این تلویزیون لیست نکرده است، اما احتمالا دارای رزولوشن 4K Ultra HD است. سامسونگ این نمایشگر را برای نمایش ویدئوی گوشی های هوشمند، عکس ها و نظرات پایین سایت های خرید می تواند مفید باشد.

اولین تلویزیون عمودی چه بود؟

این اولین تلویزیون عمودی این شرکت است، در حالی که اولین تلویزیون عمودی دنیا توسط مایکروسافت به نام Surface Hub 2 بود که می تواند حدود 90 درجه بچرخد. با این وجود این مدل دارای یک صفحه نمایش لمسی است که می تواند برای ارائه ها در جلسات، طوفان مغزی و سایر کاربردهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که تلویزیون های Serif و Frame از اوائل سال جاری در اندازه های بزرگتر 49 اینچی و 55 اینچی و به زودی در قالب Farme TV 65 اینچی به زودی عرضه خواهد شد و سامسونگ ابتدا آن را برای کاربران کره جنوبی در پایان همین ماه با قیمت 12500 دلار عرضه خواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها