تلویزیون هوشمند هوآوی 8 آوریل می‌آید

0
611

هوآوی هفته گذشته پرچمدار سری P40 خود را به بازار عرضه کرد؛ این شرکت اکنون در مرحله‌ی راه اندازی محصول دیگری تحت عنوان تلویزیون هوشمند است که در 8 آوریل رونمایی می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، تقریباً هیچ اطلاعات قابل توجهی در مورد این تلویزیون هوشمند وجود ندارد و این تیزر نیز کمکی به شناخت آن نمی‌کند.

با این حال، مشخص است که این تلویزیون هوشمند دارای یک ماژول پاپ آپ بزرگ، شبیه به آن چیزی است که در تلویزیون هوشمند آنر دیده‌ایم.

با توجه به اندازه مستطیل بلند آن، می‌تواند یک ماژول دوربین یا ساندبار یا حتی هر دو را در خود جای داده باشد. همچنین کاملاً قابل مشاهده است که صفحه نمایش آن بسیار نازک است.

جالب اینجاست که هوآوی پیش از این از صفحه نمایش هوشمند V65 Honor رونمایی کرده است. در این محصول از یک صفحه نمایش نقطه‌ای کوانتومی 65 اینچی 4K و دوربین داخلی AI استفاده شده که می‌تواند مدل سازی AI را در محیط خانه انجام دهد. طبق تیزر تلویزیون جدید انتظار می‌رود این محصول دارای ویژگی‌های جدیدتر و بیشتری باشد.

در بخش‌های دیگر، هواوی در حال راه اندازی گوشی MatePad Pro در مالزی و گوشی تاشو Mate Xs در هند است؛ همچنین پیش بینی می‌شود که سری Huawei P40 از 8 آوریل وارد چین شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها