تلویزیون وان پلاس با ریموت کنترل بلوتوثی عرضه می شود

0
278
تلویزیون وان پلاس با ریموت کنترل بلوتوثی عرضه می شود

سال گذشته شرکت وان پلاس اعلام کرد که در حال کار روی یک تلویزیون هوشمند است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این تلویزیون وان پلاس منتشر نشده است، اما بر اساس گزارش هایی که اخیرا رسیده و حداقل بر اساس دیدگاه هایی که در سایت SIG وجود دارد، انتظار می رود که تلویزیون هوشمند وان پلاس، مجهز به ریموت کنترل از راه دور بلوتوثی باشد.

سازگاری با بلوتوث در تلویزیون وان پلاس

سازگاری با بلوتوث یک اصل تعجب آور برای ریموت کنترل تلویزیون وان پلاس است، چرا که می توان متصور شد که علاوه بر تلویزیون می تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. برای مثال شاید اتصال با بلوتوث برای اتصال تلویزیون با دستگاه های دیگر مانند گوشی ها، تبلت ها و یا حتی کامپیوترها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

سازگاری با بلوتوث در تلویزیون وان پلاس

صفحه نمایش LCD

اگر به دنبال این هستید که تلویزیون وان پلاس اولد باشد، شاید اندکی نا امید شوید، چرا که تیپستر آگروال پیش تر در این مورد اشاره کرده است که این دستگاه احتمالا به جای اولد در LCD استفاده می کند. اما این موضوع در حقیقت به این معنا ست که می تواند روی قیمت آن تاثیرگذاشته و آن را ارزان تر کند.

قیمت مقرون به صرفه

وان پلاس که برای ساخت گوشی های هوشمند ارزان قیمت شناخته شده است، امیدوار است که این قیمت های مقرون به صرفه را برای تلویزیون های خود نیز اعمال کند. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که این تلویزیون روی پلتفرم اندروید TV استفاده شود یا خیر اما این کمپانی احتمالا با شرکت های زیادی در این مورد همکاری خواهد داشت.

صفحه نمایش LCD

شایعات دیگر در مورد تلویزیون وان پلاس

البته شایعاتی دیگر در مورد مزیت های این تلویزیون وجود دارد و همکاری وان پلاس با غول هایی چون آمازون و گوگل برای ترفیع بیشتر این محصول است که هنوز قطعی نشده و در مرحله رایزنی است. همچنین گفته می شود که ممکن است دوربین هایی روی تلویزیون ها نصب شود تا کاربران قادر باشند که به کمک آنها تماس های تصویری با دوستان و عزیزان خود برقرار کنند. اما این موضوع نیز هنوز صد در صد نشده است اما اگر اجرایی شود، کاربران می توانند خانوادگی پای تلویزیون نشسته و در یک صفحه نمایش بزرگ تر از گوشی و لپ تاپ با دیگران تماس تصویری برقرار کنند.

شایعات دیگر در مورد تلویزیون وان پلاس

زمان عرضه این تلویزیون چه زمانی است؟

وان پلاس پس از تجربه حرفه ای خود در زمینه گوشی های هوشمند به بخش تولید تلویزیون هم ورود پیدا کرده است. این کمپانی زمانی که وارد پروژه تلفن های هوشمند شد تلاش کرد با کیفیت و کارایی مناسب به جنگ شرکت های بزرگ برود و گوی رقابت را با قیمت های مناسب به چنگ آورد. حال باید دید که این اتفاق در صنعت سیستم ها و لوازم خانگی هم اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

هنوز مشخص نیست که نخستین تلویزیون هوشمند وان پلاس چه زمانی عرضه شود، اما این طورکه مشخص است احتمالا زمان این عرضه نزدیک است، بنابراین باید منتظر به روز رسانی های بعدی این خبر باشیم.

زمان عرضه این تلویزیون چه زمانی است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها