سازمان ها

تلکام برگزار نمی شود

بیستمین دوره نمایشگاه تلکام برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، طبق اعلام مجریان برگزاری بیستمین نمایشگاه تلکام به شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، این نمایشگاه امسال برگزار نمی شود.

تلکام قرار بود از ۸ تا ۱۱ مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران برگزار شود اما مجریان از برگزاری آن صرف نظر نکردند.

گفتنی است، پیش از این در اخبار آمده بود که به دستور و یا توصیه وزیر ارتباطات، شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و اپراتورهای بزرگ از حضور در «تله کام» منصرف شده اند. در همین حال سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز که بسیاری از فعالان بخش خصوصی حوزه مخابرات عضو آن هستند این نمایشگاه را به نوعی تحریم کرد و این ها دلایلی است که موجب شد تلکام بیستم برگزار نشود.

در این باره، جمال هادیان سخنگوی وزارت ارتباطات گفته بود که مطابق با نظرسنجی صورت گرفته در سال گذشته از وضعیت برگزاری نمایشگاه «تله کام»، به دست آمده، مبنی بر این است که این نمایشگاه بازدهی کافی و وافی نداشته است.به همین دلیل با توافق طرفین، مقرر شد وزارت ارتباطات و زیرمجموعه های این وزارتخانه، در «تله کام بیستم»، غرفه مشخصی نداشته باشند و اپراتورها و شرکت مخابرات نیز به صورت محدود و در غرفه های کوچکتر حاضر شوند.

همچنین، هیئت مدیره و کمیسیون حقوقی اتحادیه صنعت مخابرات ایران امروز در بیانیه ای انصراف خود را از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۹) اعلام کردند و در این بیانه نوشتند که در شرایط فعلی و با توجه به انصراف سندیکای صنعت مخابرات ایران، اپراتورهای بزرگ، بسیاری از اعضای اتحادیه و سندیکا و به جهت اینکه اتحادیه، فضای حاکم بر نمایشگاه تله‌کام را از لحاظ پیش نیازهای لازم جهت اجرا مناسب نمی داند، به همین منظور انصراف خود را از حضور در این نمایشگاه اعلام می کند.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش