چطور تماس تصویری در ایمو برقرار کنیم؟

0
8045
چطور تماس تصویری در ایمو برقرار کنیم؟

اپلیکیشن ایمو یک سرویس چت ویدئویی رایگان است که می تواند به کاربران کمک کند با دوستان خود در سراسر دنیا تماس تصویری و صوتی برقرار کنند. اما چطور می توان تماس تصویری در ایمو برقرار کرد؟

تماس تصویری ، صوتی و متنی همه در ایمو

ایمو نه تنها از پیام های ویدئویی، بلکه از تماس های صوتی و چت متنی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید چت ویدئویی را به صورت گروهی یا فردی انجام دهید. واتس اپ نیز این قابلیت را دارا می باشد، اما ایمو بسیار روان تر از واتس اپ این قابلیت را فراهم می آورد.

پیام رسان ایمو (Imo) که قابلیت تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام متنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قریب به نیم میلیارد بار در اپ استور دانلود شده است و این نشان از محبوب بودن این برنامه دارد که در میان کاربران ایرانی نیز علاقه مندان خاص خود را دارد و بسیاری از ان برای برقراری تماس های ویدئویی با عزیزان خود استفاده می کنند.

دلیل محبوبیت ایمو چیست؟

این پیام رسان محیط کاربری بسیار ساده و آسانی دارد و از حجم بسیار پایینی برخوردار است. اما اصلی ترین دلیلی که ایمو با استفاده از آن توانست به موفقیت دست یابد، توانایی برقراری تماس ویدیویی با کیفیت و بدون قطعی، حتی در سرعت های اینترنت پایین بود. بنابراین بسیاری از افرادی که خواهان تماس ویدئویی رایگان در کنار قابلیت اشتراک گذاری عکس و فیلم و قابلیت ایجاد گروه با دوستان و آشنایان هستند، اقدام به دانلود ایمو می کنند.تماس تصویری در ایمو ،

مزایای تماس گروهی در پیام رسان ایمو

این پیام رسان تقریباً ویژگی‌های پیام رسان‌های معروفی چون AIM ، اسکایپ، Google Talk، فیس بوک، پیام رسانYes  و مای اسپیس را به طور یکجا پوشش می ‌دهد. تماس تصویری با ایمو را می توانید به صورت فردی و گروهی انجام دهید.

از مزایای چت گروهی پیام رسان ایمو می توان به دسترسی آسان سریع و یکپارچه بودن آن اشاره کرد. شما می توانید گروههای جدیدی را ایجاد کنید و دوستان خود را به آن اضافه کنید. اما اینکه چطور با کمک این اپلیکیشن به چت ویدئویی پرداخت سوالی است که شاید برای شما هم ایجاد شده باشد. در مقاله زیر طی روش های گام  به گام به آشنایی با این قضیه خواهیم پرداخت.تماس تصویری در ایمو ،مزایای تماس گروهی در پیام رسان ایمو

دانلود برنامه تماس تصویری ایمو

اپلیکیشن ایمو برای پلتفرم های مختلفی مانند ویندوز، آیفون و اندروید ارائه شده است که لینک دانلود آنها در زیر برای شما قرار گرفته است.

علاقه مندان به این برنامه می توانند آن را از طریق لینک زیر دریافت کرده و اقدام به نصب آن کنند. نکته قابل ذکر در اینجا این است که در صورتی می توانید در ویندوز تماس تصویری برقرار کنید که نسخه مخصوص گوشی را روی گوشی هوشمند اندروید یا ios خود نصب کرده باشید.تماس تصویری در ایمو ،دانلود برنامه تماس تصویری ایمو

مراحل تماس تصویری فردی در اپلیکیشن ایمو

  • ابتدا باید برنامه را از اپ استور یا پلی استور گوگل یا دیگر فروشگاه های آنلاین دانلود و نصب کنید.
  • از قسمت بالای صفحه، منوی Contacts را باز کرده و مخاطبی که قصد برقراری تماس تصویری با او دارید را انتخاب کنید.
  • به همین سادگی می توانید با مخاطب مورد نظر خود تماس تصویری برقرار کنید.
  • برای قطع تماس و در پایان مکالمه نیز کافیست دکمه قرمز رنگ روی صفحه را بزنید تا به تماس خاتمه دهید.مراحل تماس تصویری فردی در اپلیکیشن ایمو

تماس ویدئویی گروهی در ایمو

اما اگر بخواهید تماس تصویری را به صورت گروهی انجام دهید مراحل ان اندکی فرق می کند و نیازمند ایجاد یک گروه پیش از برقراری تماس است.

  • از پایین صفحه سمت چپ روی علامت سه خط موازی بزنید و به قسمت option وارد شوید.
  • در این منو، سومین گزینه یعنی Create Chat group را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی، مخاطبین مورد نظر خود را به گروه اضافه کنید. سپس نماد آبی رنگ پایین صفحه را کلیک کنید و وارد گروه ساخته شده شوید.
  • از منوی بالا بر روی گزینه Contact کلیک کنید.
  • گروه مورد نظر را انتخاب کنید و روی دوربین ضربه زده و منتظر پاسخ اعضا به تماس باشید.
  • پس از پایان چت ویدئویی روی آیکون قرمز زده و صفحه را ببندید.
  • همچنین می توانید از قسمت add member افراد بیشتری را به چت گروهی ویدئویی دعوت کنید. بنابراین برای اضافه کردن اعضا به گروه و شرکت دادن دیگران به تماس تصویری، روی صفحه ضربه زده و گزینه Add member را انتخاب کنید.تماس ویدئویی گروهی در ایمو

تماس تصویری با ایمو در کامپیوتر

همانطور که در بالا اشاره شد، ابتدا از نصب اپلیکیشن ایمو روی گوشی خود مطمئن شوید. سپس فایل نصبی ایمو در کامپیوتر را دانلود کرده و اجرا کنید.

  • ابتدا شماره تلفنی از شما خواسته می شود که کد کشور محل زندگی خود را نیز باید در آن وارد کنید.
  • پس از تائید مراحل، کدی به حساب ایموی شما روی گوشی فرستاده می شود که باید با ورود به اپلیکیشن روی گوشی خود آن را مشاهده کنید.
  • پس برنامه را روی گوشی اندرویدی یا ios خود باز کنید و کد ارسال شده را ببینید.
  • سپس آن را در قسمت مربوطه در ویندوز وارد کنید.تماس تصویری با ایمو در کامپیوتر

به این ترتیب به راحتی می توانید از نسخه ویندوزی ایمو استفاده کرده و با دوستان و عزیزان خود به صورت رایگان در سراسر دنیا تماس ویدئویی برقرار کنید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها