نرم افزار Google Fit قابلیت تم تاریک را دریافت کرد

0
296
نرم افزار Google Fit قابلیت تم تاریک را دریافت کرد

نرم افزار Google Fit ابزاری کاربردی در میان نرم افزار های ورزشی به شمار می رود، این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید، iOS و Wear OS توسعه پیدا کرده و در به روز رسانی جدید نیز Dark Theme را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در قابلیت dark theme متن مشکی معمولی در یک پس زمینه سفید نمایش داده می شود و برای نشان دادن متن های سفید نیز از زمینه مشکی استفاده می شود. این موضوع باعث می شود که چشم های کاربران در مقابل نور سفید در اتاق های تاریک که آزار دهنده است را جلوگیری می کند.

تم تاریک در ماه های اخیر به یکی از ویژگی های محبوب نرم افزار ها تبدیل شده که کاربران استقابل بسیار خوبی از آن انجام می دهند. این ویژگی روی اندروید Q و همچنین iOS13 به طور گسترده تری در اختیار کاربران قرار می گیرد. این دو سیستم عامل محبوب در پایان سال میلادی منتشر می شوند.

آموزش استفاده از تم تاریک در نرم افزار Google Fit

آموزش استفاده از تم تاریک در نرم افزار Google Fit

برای دسترسی به این قابلیت نرم افزار گوگل فیت را اجرا کرده و در بخش بالا سمت راست ، قسمت پروفایل را انتخاب می کنیم.

در این بخش روی آیکون چرخ دنده در بالا سمت راست منو کلیک کنید.

در این بخش گزینه Display را مشاهده می کنید و در این قسمت سه گزینه در اختیار شما قرار می گیرد و شما در میان گزینه های dark theme، light theme و تنظیمات بر اساس بهینه سازی باتری را مشاهده می کنید. که می توانید گزینه تاریک یا همان دارک را انتخاب کنید. گزینه سوم در گوشی های هوشمند با صفحه نمایش Amoled کاربرد بسیار بالایی برای حفظ باتری دارد.

نرم افزار Google Fit

حالت تاریک در نسخه 2.16.22 این نرم افزار عرضه می شود و شما می توانید برای دریافت آن از استور رسمی گوگل اقدام کرده و آن را نصب کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها