تم رایگان گوشی سامسونگ محدود می شود

0
3002
تم رایگان گوشی سامسونگ محدود می شود

سامسونگ اکنون محدودیتی برای تم های رایگان خود وضع کرده است که طی آن این تم ها تنها 14 روز به صورت رایگان روی گوشی افراد اجرا می شوند و پس از آن کاربران باید اقدام به خرید کنند.

یکی از راه هایی که تولیدکنندگان گوشی های موبایل می توانند به نفع خود در رقابت با دیگران از آن بهره مند شوند، بهینه سازی رابط کاربری و داشتن نگاه متفاوت به آن است. در برخی موارد شرکت هایی مانند سامسونگ و سونی تم هایی را برای کاربران خود ارسال می کنند که امکان سفارشی سازی نیز دارد. اما متاسفانه به نظر می رسد که صاحبین گوشی های سامسونگ پس از این نمی توانند کاملا رایگان از این تم ها استفاده کنند و در واقع پس از یک دوره 14 روزه باید اقدام به خرید این تم های رایگان کنند.

تم رایگان گوشی سامسونگ

در اطلاعیه ای که سامسونگ به کاربران خود ارسال کرده، اعلام کرده است که تم های رایگان این شرکت اکنون تنها محدود به 14 روز استفاده خواهند بود. این به این معنی است که اگر یک تم رایگان توسط طراح و سازنده این شرکت طراحی شده باشد، تنها به مدت 14 روز می توانید از آن لذت ببرید و پس از آن تنظیمات تم به حالت پیش فرض گوشی رفته و تم از روی گوشی شما پاک خواهد شد.تم رایگان گوشی سامسونگ

تم های پرداختتنی

سامسونگ تم های خود را در دو نوع رایگان و پرداختنی ارائه می کند، بنابراین مشخص نیست که چرا اکنون تم های رایگان با محدودیت 14 روزه عرضه می شوند. پیش بینی شده که شاید سامسونگ در تلاش است تا کاربران خود را مجبور به خرید تم های پرداختنی کند تا بتواند از این طریق درآمدی را نصیب خود کند. اما مشخص نیست که چه تعداد از کاربران توانایی پرداخت مالی به این تم ها را دارند و از این حرکت استقبال می کنند.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که تم ها را برای کاربران گوشی های هوشمند خود ارائه می کند. برخی شرکت ها مانند سونی در نهایت تصمیم گرفتند که در صورتی که کاربر کافی برای توجیه آن وجود نداشته باشد، حالت رایگان بودن آن را بردارند.

برای پیدا کردن تم های مختلف نیز کافی است وارد قسمت صفحه تم ها در سامسونگ شوید و به راحتی تم مورد نظر خود را فعال کنید. اما در صورت استفاده از تم های رایگان 14 روز می توانید از آنها استفاده کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها