تناسب اندام خود را با این تردمیل تاشو حفظ کنید

0
2870
تناسب اندام خود را با این تردمیل تاشو حفظ کنید

تناسب اندام خود را با این تردمیل تاشو حفظ کنیدکالاسودا – در دنیای ماشینی و مکانیکی امروز شاید بسیاری از مردم فرصت باشگاه رفتن را نداشته باشند و همچنین هزینه خرید یک تردمیل خانگی نیز برایشان گران تمام شود.

ممکن است عده ای پیاده روی را ترجیح دهند اما این کار برای بسیاری از بانوانی که کودکی در منزل دارند یا افراد سالمند که در هر فصلی نمی توانند به پیاده روی بپردازند اندکی دشوار است. گجتی به نام WalkingPad Foldable طراحی شده تا همین نیاز را برآورده سازد.

این محصول که از نامش مشخص است یک پد پیاده روی است که از مهم ترین ویژگی آن می تواند به تا شدن و کم جا گیر بودن آن اشاره کرد. با کمک این گجت می توانید یک شیوه زندگی پویا و فعال را دنبال کنید و اگر از سرکار به منزل آمده و وقت ورزش ندارید، با کمک این تردمیل تاشو دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن ندارید!

طراحی ساده و هوشمندانه

این دستگاه دارای یک طراحی ساده و نوآورانه و هوشمند است که به شما اجازه می دهد که هر کجا که هستید از آن استفاده کنید، چرا که قابل حمل بوده و می تواند کاملا تا شود. تردمیل تاشو WalkingPad به لطف قاب نوآورانه خود که دور تا دور آن وجود دارد، به راحتی با طراحی منزل و محل کار شما متناسب می شود و می توانید با آن تناسب اندام خود را حفظ کنید.

تناسب اندام خود را با این تردمیل تاشو حفظ کنید

قاب سبک و محکم

همچنین ساختار قاب فولادی این محصول، طراحی مدرن و جدیدی به آن می دهد. جنس آلیاژ آلومینیومی که در این دستگاه استفاده شده در عین قوی بودن بسیار سبک است و می توانید به راحتی آن را بلند کرده و جابجا کنید. به علاوه واکینگ پد دارای دو چرخ زیر بدنه خود است که سالمندان می توانند آن را روی زمین هل دهند. این محصول تنها 2.24 اینچ فضا می گیرد و بسیار سبک و نازک است.

کاهش خطر سقوط

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ایمنی بالای آن و به صفر رساندن خطر سقوط و کم بودن سر و صدا در هنگام حرکت روی ان و جمع و جور بودن اشاره کرد. با کمک این دستگاه می توانید مسیر، کالری، گام ها، مراحل و زمان پیاده روی خود را بسنجید. همچنین آن به بلوتوث متصل شده و می تواند اطلاعات شما را از طریق اپلیکیشن مختص خود به گوشی منتقل کند. این محصول 500 دلار قیمت دارد و با دستگاه های اندروید و ios نیز همگام می شود. اگر دوست دارید که در محل کار و خانه پیاده روی کنید، این محصول بی نظیر را از دست ندهید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها